Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان در خصوص بازی امروز سپاهان مقابل پرسپولیس اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

"با توجه به شیوع بیماری کرونا و بنا بر توصیه مسائل بهداشتی، بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادارانی که اقدام به خرید بلیت این مسابقه را کرده اند می‌توانند در بازی بعدی تیم سپاهان از آن استفاده نمایند."

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هیات فوتبال استان اصفهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر یک بر صفر به سپاهان باخت که در آن دیدار یحیی گل محمدی سرمربی تیم بود و اوسمار ویرا نقش دستیار اولش را بازی می کرد. 

پرسپولیس چهارشنبه آینده باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد کاری که رقیب دیرینه یعنی استقلال با سپاهان کرد و در تهران با یک گل انتقام شکست اصفهان را گرفت.

البته ویرا باید قبل از آن تیمش را به مصاف آلومینیوم اراک بفرستد.

حریفی که در اولین بازی دور برگشت پرسپولیس را شکست داد و اتفاقاً آن دیدار اولین دیداری بود که اوسمار ویرا به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس می نشست.

در واقع مربی برزیلی سرخپوشان پایتخت دو دیدار انتقامی را در دو جام مختلف مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در پیش دارد. 

تیم‌هایی که در چند سال اخیر بیشتر از سایر رقبا پرسپولیس را شکست داده اند.

پرسپولیس سابقه شکست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی را دارد و در زمان مربیگری سید مهدی رحمتی در این تیم، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلومینیوم اراک شد. 

پرسپولیسی ها پارسال هم در لیگ برتر یک بار به سپاهان باختند اما در جام حذفی و در اصفهان ۴ بر ۲ این حریف پرمهره را شکست دادند. 

نکته مهم دیگر این که رضا درویش گفته بود بعد از بازی با سپاهان قرارداد اوسمار ویرا تمدید می شود که این مسأله هم نشان از اهمیت خاص این دو بازی برای سرمربی پرسپولیس دارد.

او می داند که در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان مشکل خاصی برای تمدید نخواهد داشت اما شاید در غیر این صورت تردیدهایی در بحث تمدید قرارداد ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد