Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دویستمین جلسه شورای شهر تهران دقایقی پیش با حضور ۱۴ نفر از اعضای شورا آغاز شد.

نژابهرام، نظری، فراهانی، امانی، میرلوحی، رسولی، نوری، امینی، حق‌شناس، اعطا، آروین، علیخانی، سالاری و حبیب‌زاده از حاضران در صحن شورای شهر هستند.

روز گذشته محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: به دلیل ملاقات با شهردار منطقه ۱۳ که در حال حاضر در بیمارستان به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا بستری است ملاقات کرده و علاوه بر خودش مسجدجامعی و میلانی و برخی از همکاران روابط عمومی نیز حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روز بعد از این ملاقات بنده با خانم نژادبهرام، آقای فراهانی و نظری جلسه داشته‌ام.

هر چند روز گذشته ناهید خداکرمی عضو کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران اعلام کرد جلسه شورا برای امروز تشکیل نمی‌شود ولی علی اعطا سخنگوی شورای شهر در آخرین اظهارنظر خود گفت: همکارانی که با ناقلین و شهردار منطقه ۱۳ در صحن حضور نمی‌یابند دلیلی بر تعطیلی وجود ندارد و موضوع کاملا روشن است. البتهنگرانی ما به حد نصاب نرسیدن جلسه است.

جلسه امروز شورا با حضور ۱۴ نفر از اعضا به حد نصاب رسید و هر چند برخی از اعضای شورای شهر اعلام کرده‌اند که تست کرونا را روز گذشته انجام داده‌اند ولی ۱۴ روز طول می‌کشد تا نتیجه نهایی تست مشخص شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا شورای شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد