Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از یک هزار و 700 اثر در دومین «مهرواره» شعر «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت داده شد و 2 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم به عنوان برگزیده این مهرواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، بیش از یک هزار و 700 اثر در دومین «مهرواره» شعر «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت داده شد و 2 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم به عنوان برگزیده این مهرواره معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارسال فراخوان در مهر سال جاری، بیش از یک هزار و 700 شعر از سوی یک‌ هزار نفر از اعضای فعال انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دومین «مهرواره» شعر «آفرینش» ارسال شد و انتخاب اولیه آثار از سوی کارشناسان و مربیان ادبی استان‌ها انجام شد.

در نهایت تعداد یک هزار و 52 اثر از سوی 530 عضو نوجوان و ارشد کانون به دبیرخانه «مهرواره» در تهران راه یافت، آثار ارسالی به دبیرخانه از سوی هیئت انتخاب نهایی آثار مورد بررسی قرار گرفتند، بر این اساس در بخش شعر کلاسیک با حضور غلامرضا طریقی، محمدسعید میرزایی و زهیر توکلی و همچنین در گروه شعر آزاد با حضور مصطفی علی‌پور، لیلا کردبچه و مهدی مظفری‌ساوجی، تعداد 90 نفر از اعضای شرکت‌کننده در فراخوان شامل 67 نفر دختر و 23 نفر پسر بدون رتبه‌بندی، شایسته حضور در مرحله پایانی دومین «مهرواره» شعر آفرینش شناخته شدند.

بر اساس این گزارش فاطمه شمس، عضو مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی از شهرستان فسا و فاطمه کشاورز، عضو مرکز فرهنگی هنری خرامه به عنوان برگزیده معرفی شدند، بر همین اساس، در روزهای برگزاری مرحله پایانی این مهرواره، علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوعی همچون نشست‌های خوانش آثار و نقد شعر، کارگاه‌های تخصصی شعر، دیدار اعضای برگزیده با شاعران برجسته کشور، انتشار کتاب آثار برگزیده و غیره دوشب نیز مراسم «ضیافت شعر» برپا خواهد شد.

در حال حاضر ۸۸ انجمن ادبی ویژه نوجوانان و اعضای ارشد در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور فعال است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهرواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس شیراز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟