Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود مدعی شد دو نفر را که قصد بمب گذاری در مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی را داشتند، کشته است.

در این پیام آمده است: ارتش اسرائیل دو شخص را که در حال نصب مواد منفجره نزدیک حصار امنیتی نیرو‌های صهیونیستی در مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی بودند، به رگبار بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه تایمز آو اسرائیل اعلام کرد این حادثه در حوالی شرق خان یونس رخ داده است.

رژیم صهیونیستی در بیشتر مرز‌های خود با نوار غزه دیوار ساخته و بقیه را توسط حصار فلزی و سیم خاردار مسدود کرده است. دیوار کرانه باختری یکی از این حصارهاست که شرایط را برای اشغال سرزمین‌های فسطینی فراهم کرده است. یکی دیگر از دیوار‌های ساخته شده توسط اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی در مرز با لبنان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های المجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه را در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه راکت‌باران کرده است.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود مناطقی را در شمال غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کرد.

محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی شدید رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیت لاهیا در شمال نوار غزه هم از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در امان نماند. این بمباران چند روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش اشغالگر به ساکنان ۴ محله در بیت لاهیا دستور خروج داد تا زمنیه برای انجام عملیات نظامی در این منطقه فراهم شود.

رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک مسکونی را در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را با خاک یکسان کرد.

کد خبر 6089208

دیگر خبرها

  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی