Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@22:44:13 GMT

کرونا، موزه‌های ۱۵ استان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۰۱۲

کرونا، موزه‌های ۱۵ استان را تعطیل کرد

در پی شیوع ویروس کرونا تمام موزه‌های ۱۵ استان کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

به گزارش ایلنا،‌ درپی شیوع ویروس کرونا در ایران و فراگیر شدن آن در استان‌های مختلف کشور، از یکسو وزارت ارشاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر ایران از یکشنبه ۴ اسفند ماه به مدت یک هفته تعطیل است و اجرای تمام تئاترها و همچنین اکران فیلم‌های سینمایی متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش و پرورش نیز از تعطیلی مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد.

در این راستا موزه‌ها بیش از همه مراکز فرهنگی، محل تلاقی اقشار مختلف اعم از گردشگران داخلی و خارجی و همچنان کودکان و بازدیدهای گروهی هستند و با توجه به آنکه نه موزه‌های ما ابزار بهداشتی و نظام کاملی را برای جلوگیری از شیوع این بیماری دارند و نه بازدیدکنندگان آموزش لازم را دیده‌اند از این رو لزوم تعطیلی موزه‌ها احساس می‌شد.

در این راستا محمدرضا کارگر (مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی و تاریخی) از تعطیلی موزه‌های ۱۵ استان خبر داد و گفت: در استان‌هایی که به هشدارهای لازم درخصوص تعطیلی مدارس اعلام شده است، موزه‌ها نیز تا پایان هفته جاری تعطیل شده است. استان‌هایی که در معرض آسیب شیوع ویروس کرونا قرار دارند، که حدود ۱۵ استان هستند، موزه‌هایشان نیز تعطیل شده است.

به گفته او، این احتمال وجود دارد که تعطیلی موزه‌ها در استان‌های مختلف کشور، تمدید شود و تعطیلی تا هفته‌های آینده ادامه یابد.

تهران و البرز، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، لرستان، گیلان، استان مرکزی، گلستان، زنجان، همدان، قزوین، کردستان، سمنان و ‌کرمانشاه از جمله استان‌هایی هستند که تاکنون مواردی از شیوع ویروس کرونا در آنها گزارش شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003029

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا موزه شیوع ویروس کرونا ۱۵ استان موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ