Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اقدامات پیشگیرانه در پادگان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت: اقدامات کلی از جمله آموزش‌ها، غربالگری و اقداماتی که توصیه مسئولان بهداشتی کشور است، در پادگان‌ها در حال انجام است.

«سردار تقی مهری» رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا تمهیداتی برای پیشگیری از کرونا در پادگان‌ها و ابتلاء سربازان به این بیماری و همچنین تعطیلی اضطراری پادگان‌ها در نظر دارند؟ گفت: این موضوع در اختیار معاونت بهداشت و درمان نیروهای مسلح است و ما در این زمینه اظهار نظری نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پادگان‌ها تمهیداتی اندیشیده شده و اقدامات کلی از جمله آموزش‌ها، غربالگری و اقداماتی که توصیه مسئولان بهداشتی کشور است، در حال انجام است.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: ما در این زمینه تخصصی نداریم و مسائل را نمی‌دانیم و تابع سیاست‌های کلان بهداشتی هستیم که از طریق دولت و ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.

سردار مهری تصریح کرد: همانطور که گفتم لوازم و تجهیزات در اختیار پادگان‌ها قرار داده شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/00302D

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا پادگان سازمان وظیفه پادگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران