Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@17:12:21 GMT

توقف پرواز هزاران هواپیما در چین +فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۴۶۲۹

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش نیویورک تایمز، هزاران هواپیما هر روز در چین به پرواز درمی‌آید، اما تعداد آنها از زمان کمک به مبارزه با ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

گفتنی است که کاهش سفرهای هوایی، معلول وحشت از اپیدمی ویروس کرونا بوده است.

از روز جمعه، این ویروس حداقل 76 هزار نفر را در سراسر جهان آلوده کرده و بیش از 2200 نفر را کشته که اکثر آنها در چین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است که تنها در طی سه هفته، تعداد پروازهای داخلی و بین‌المللی، بیش از 13 هزار مورد کاهش یافته است.

تصمیمات اتخاذ شده برای این محدودیت توسط چین، به کاهش سرعت شیوع کرونا در سایر کشورها کمک کرده، اما انزوای فزاینده این کشور، می‌تواند پیامدهای اقتصادی پایدار را به همراه داشته باشد.

در ویدیو ارائه شده، کاهش چشمگیر تعداد پروازها در چین را مشاهده می‌کنید؛

حجم ویدیو: 1.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:07 دانلود ویدیو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اپیدمی ویروس کرونا چین هواپیما اقتصاد جهانی اقتصاد چین ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل