Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به ضرورت مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش، تمامی مسابقات پیش روی فدراسیون کشتی در اسفندماه سال جاری لغو شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی کشور با توجه به اعلام شورای تأمین استان کرمان و رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در مشهد با توجه به نامه ارسالی فدراسیون ورزش دانش آموزی مبنی بر تصمیم گیری حوزه وزارتی و شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس اطلاعیه شماره 2 ستاد مقابله با گسترش ویروس کرونا در ورزش که با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر شده است، تمامی مسابقات کشوری تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

بر این اساس رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان قهرمانی کشور در شهرهای کرمان و مشهد، و مسابقات آلیش بانوان و آقایان در شهرهای یزد و تایباد که قرار بود اواسط اسفندماه سال جاری برگزار شود، لغو گردید.  تاریخ جدید برگزاری مسابقات فوق متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد