Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) آمار داد که تولید شمش فولادی در دوره ۱۰ ماهه امسال(منتهی به دی) به رقم ۲۲.۸ میلیون تن رسید که نسبت به دوره مشابه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان یاد شده، فولادسازان کشور در دوره این گزارش، ۲۲ میلیون و ۸۷۳ هزار تن شمش فولادی تولید کردند در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ میلیون و ۶۷۹ هزار تن ثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فولادسازان در ۱۰ ماهه امسال، ۱۶ میلیون و ۵۹۵ هزار تن انواع مقاطع فولادی (تیرآهن، ناودانی، میلگرد، نبشی، انواع ورق) تولید کردند. آمار تولیدات این بخش در مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تن بود.

تولید ۲۳.۶ میلیون تن آهن اسفنجی

تولید آهن اسفنجی در دوره ۱۰ ماهه امسال به رقم ۲۳ میلیون و ۶۸۷ هزار تن رسید که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۲۱ میلیون و ۹۶۴ هزار تن) رشد هشت درصدی را نشان می دهد.  میزان تولید کنسانتره نیز ۳۹ میلیون و ۳۴۲ هزار تن بود که در مقایسه با۳۸ میلیون و ۱۶۶ هزار تن عملکرد ۱۰ ماهه ۹۷ افزایش سه درصدی یافت.

همچنین میزان تولید گندله به رقم ۳۴ میلیون و ۳۶۸ هزار تن رسید که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۳۵ میلیون و ۱۰۶ هزار تن)، کاهش دو درصدی یافت.

 ایرنا

برچسب ها: شمش فولاد ، ایمیدرو ، آهن اسفنجی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شمش فولاد ایمیدرو آهن اسفنجی مدت مشابه سال گذشته ۱۰ ماهه امسال هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال