Web Analytics Made Easy - Statcounter

دژاگه به زودی به تبریز برمی گردد.

طرفداری- هافبک پرویی تیم فوتبال تراکتور همچنان به صورت اختصاصی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و به احتمال فراوان در دیدار آینده تیمش نیز غایب خواهد بود.

به گزارش تسنیم، تمرینات تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی مقابل مس کرمان در جام حذفی و صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، از روز گذشته (شنبه) بعد از دو روز تعطیلی دوباره از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این تمرین ویلیان میمبلا، هافبک پرویی تراکتوری‌ها که از ناحیه مچ پا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، همچنان به صورت اختصاصی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد و به احتمال فراوان با این شرایط دیدار هفته آینده تیمش مقابل پارس جنوبی جم را هم از دست خواهد داد.

همچنین اشکان دژاگه دیگر بازیکن تیم تراکتور نیز با اجازه کادرفنی پس از بازی مقابل مس کرمان چند روزی به مرخصی رفته است و در تمرینات روزهای اخیر تراکتوری‌ها غایب است. به گفته مسئولان باشگاه تراکتور دژاگه طی فردا یا سه‌شنبه به تبریز بازخواهد گشت تا برای دیدار آتی تیمش در لیگ برتر آماده شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم) تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • (ویدئو) تمرینات اختصاصی‌ بیرانوند پس از مصدومیت
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)