Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام بابیان مشارکت ۶۱ درصدی مردم ایلام در انتخابات یازدهم گفت: ایلام رتبه سوم مشارکت در انتخابات کشور قرارگرفته است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در نشست شورای اداری استان ایلام از حضور چشمگیر مردم و عوامل درگیر در انتخابات تشکر و اظهار داشت: ایلام رتبه سوم مشارکت در انتخابات کشور قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: میزان مشارکت مردم استان خوب بوده و در رتبه سوم کشور قرار گرفتیم.

وی امنیت و آرامش انتخابات در استان ایلام را ستود و خاطرنشان کرد: از بابت حضور اقوام و ایلات که باعث شور و شوق انتخاباتی شد و از این لحاظ که این موضوع در قبل، حین و بعد از انتخابات منجر به تنش نشد، تشکر می‌کنم

استاندار ایلام بابیان اینکه کاندیداها می‌توانند بر طبق ماده 68 قانون انتخابات و بندهای آن شکایات خود را همراه مستندات تا ظرف امروز و فردا به هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخاباتی ارائه دهند افزود: شکایات کاندیدها بر طبق قانون بررسی می‌شود و توصیه بر آن است که از تهمت و افترا در بحث انتخابات جلوگیری شود.

استاندار ایلام گفت: اگر تخلفی باشد از آن نمی‌گذریم.

قدردانی نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری از حضور حماسی در انتخابات/دشمنان مأیوس شدند‌نتایج نهایی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مشخص شدنتایج شمارش آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان اعلام شد

مبحث بعدی استاندار ایلام به موضوع بیماری کرونا اختصاص و دراین‌ارتباط خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مورد مثبت بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با این پدیده نوظهور در استان ایلام انجام‌شده است و تنها راه مقابله با کرونا پیشگیری است که در دستور کار مردم و مسئولان قرار دارد.

استاندار ایلام تعطیلی مدارس را مستلزم تصمیم وزیر مربوطه و کارگروه استانی عنوان کرد و گفت: تعطیلی مدارس بر اساس اعلام نظر دستگاه‌های تخصصی در استان و نظر نهایی کارگروه تخصصی در مرکز اعلام می‌شود و والدین دراین‌ارتباط نگرانی نداشته باشند.

استاندار ایلام اخذ اخبار از رسانه‌های معتبر و صاحب‌نام و مستند به نظرات مسئولان بهداشتی و درمانی را توصیه و گفت: مرجع اخبار در ارتباط با کرونا رسانه‌های رسمی کشور بوده و شهروندان به اخبار ضدونقیض فضای مجازی توجه نکنند.

انتهای پیام/891/ز

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار ایلام رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم ادامه راه شهدا است

استاندار ایلام گفت: خدمت‌ به مردم و اعتلای نظام و انقلاب گامی در راستای اهداف والای شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، اظهار کرد: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است.

وی با اشاره به آیه (۱۶۹) سوره آل عمران
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند» گفت: در قرآن کریم به جایگاه والا و بلندمرتبه شهدا اشاره شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه آرمان و اهداف شهدا اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی است، گفت: شهدا جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند بنابراین وظیفه پاسداری از خون شهدا داریم.

بهرام‌نیا ضمن قدردانی از استقبال باشکوه مردم در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند، شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

به گزارش ایمنا، شهید محمدشفیع فیضی‌زاده سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر سه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از ۴۱ سال گمنامی در منطقه عملیاتی زرباطیه عراق در آن سوی مرز مهران تفحص شد.

کد خبر 750213

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس