Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی با اشاره به جنایت امروز رژیم صهیونیستی در شرق استان «خان یونس»،‌ این اقدام را «وحشیانه» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد امروز (یکشنبه)، با اشاره به جنایت امروز رژیم صهیونیستی ضمن «وحشیانه» خواندن این اقدام تاکید کرد که به رژیم صهیونیستی این اجازه را نخواهد داد رفتارش با دیگر کشورهای عربی را با آنها نیز تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز (یکشنبه)، نیروهای صهیونیستی چند جوان فلسطینی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار جوان فلسطینی مجروح و یک تن دیگر شهید شد؛ نیروهای صهیونیستی جنازه شهید فلسطینی یادشده را به طرز فجیعی با جرثقیل شکنجه کردند.

به گزارش خبرگزاری «صفا»، جهاد در چند توییت اعلام کرد:‌ «انگشتانی که بر روی ماشه رفت، تقاص خون شهدا را پس خواهد داد همانطور که پیشتر در بمباران تل‌آویو تقاص پس دادند».

جنبش جهاد درباره هرگونه توجه برای تجاوز به غزه هشدار داد و تاکید کرد «این را جدی خواهیم گرفت. تهدیدات دشمن در بازداشتن مقاومت از برنامه‌هایش موفق نخواهد شد». 

این جنبش در ادامه هشدار داد:‌ «دستی را که به جوانان ما رسیده است همانطور که پیشتر «سرایا القدس» و «مقاومت» انجام دادند،‌ قطع خواهیم کرد. ما هیچ گاه مردم خود را رها نخواهیم کرد».

واکنش حماس

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد؛ به گزارش روزنامه «القدس»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این خصوص گفت: اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوان فلسطینی و شکنجه جسد او در مقام دیدگان همه جنایت فجیعی است که لیست سیاه جنایت‌های این رژیم افزوده شد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول این جنایت و تبعات خواهد بود.

برهوم در ادامه افزود «این جنایت‌ها و کارشکنی‌ها ملت ما را باز نخواهد داشت و آنها را تسلیم نخواهد کرد بلکه قدرت و ثبات و توسل مردم را به سرزمین‌ و حقوق‌شان دوچندان خواهد کرد. این اقدامات پافشاری ملت در مقابله با اشغال و آن هم با تمام راه‌های موجود،‌ ابزارها و در نهایت تمام اشکال مقاومت افزایش خواهد داد. این اقدامات توان مردم را در دفاع از حقوق و اصول‌شان با تمام قدرت بیشتر بیشتر خواهد کرد هر چند که تعداد قربانیان زیاد باشد».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: جهاد اسلامی واکنش هشدار رژیم صهیونیستی شکنجه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد با بیان اینکه موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است اظهار کرد: علاوه بر راهپیمایی‌های گسترده مردم کشورهای جهان در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، این روزها شاهد هستیم که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با تعطیلی کلاس‌های درس و برپایی تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه در جریان این راهپیمایی‌ها تا کنون افزون بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ها دستگیر شدند گفت: رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز از تجاوز و جنایت در غزه به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه نتوانسته است حماس و جهاد اسلامی را نابود کند حتی قادر به آزادی اسرای خود و وادار کردن مردم غزه به تسلیم نشده است.

صادقی نسب با اشاره به پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: این پاسخ مشروع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش نفرت از سران کشورهای حامی و همکار رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح دنیا شده است.

کد خبر 6089170

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • موشن‌گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام