Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@19:15:11 GMT

پنالتی زن استقلال امروز چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۰۹۴

پنالتی زن استقلال امروز چه کسی است؟

برخلاف خبر اعلام شده توسط برخی رسانه ها، کادر فنی استقلال هیچ دستور و ماموریتی برای زدن ضربات پنالتی به ارسلان مطهری محول نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه وریا غفوری در بازی مقابل الاهلی پنالتی حساسی را خراب کرد تا آبی پوشان بازنده این میدان را ترک کنند، خبر رسید که کادر فنی استقلال ارسلان مطهری را به عنوان پنالتی زن اول تیم انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از اعضای کادر فنی استقلال با رد این خبر اعلام کرد چنین تصمیمی گرفته نشده و به مطهری اعلام نکرده ایم که از این به بعد پنالتی زن اول تیم است. نزدیکان ارسلان مطهری هم اعلام کردند کادر فنی در این خصوص که پنالتی های تیم باید توسط او زده شود حرفی به این بازیکن نزده اند.  

البته ارسلان مطهری با توجه به شم گلزنی و قدرت شوتزنی که دارد، پنالتی زن خوبی است و از این که پنالتی های استقلال به او سپرده شود استقبال می کند، اما این موضوع به عنوان یک ماموریت یا دستور به او اعلام نشده است.   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال الاهلی عربستان ارسلان مطهری ارسلان مطهری پنالتی زن کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که درهای کمپ مرحوم حجازی به روی هواداران باز شده بود و تعداد قابل توجه و چند صدنفری از تماشاگران، روی سکوهای نظاره گر تمرین بودند.

اما در بخشی از تمرین امروز، اتفاق عجیبی رخ داد. جایی که تعداد زیادی از هواداران خردسال استقلال با عبور از نرده های جایگاه، خود را به درون چمن رسانده و برای گرفتن عکس یادگاری، به سمت بازیکنان مورد علاقه خود هجوم بردند.

اتفاقی که سبب شد تا تمرین تیم برای لحظاتی متوقف شده و لیدرهای باشگاه نیز با برخوردهای نه چندان دوستانه، کودکان هوادار تیم را از درون زمین چمن خارج کردند.

دیگر خبرها

  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی