Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اجرای اقدامات پیشگیرانه در سطح مراکز بهداشتی، درمانی و مراکز عمومی در خصوص ویروس کرونا، گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در این استان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  در ایلام، «محمد کریمیان»  ظهر امروز(۴ بهمن) در جلسه شورای اداری این استان، اظهار کرد: دستورالعمل لازم نیز به دستگاه ها و بیمارستان ارسال و مربیان بهداشتی در کلاس های آموزشی مدارس تذکرات لازم را به دانش آموزان و معلمان ارایه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: اقدامات لازم پیشگیرانه در مرز، تجهیز بیمارستان ها، باربری ها و اقامتگاه های مهران لحاظ شده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین راه و آموزش کمتربن هزینه در شرایط کنونی برای مقابله با این ویروس ناشناخته است، گفت: آموزش به زنان باردار بویژه در مناطق محروم صورت گرفته و در جلسه فوق العاده سلامت به ریاست فرماندار برای آمادگی و پیشگیری از ورود ویروس کرونا تمهیدات لازم دیده شده است.

 

کریمیان در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اظهار کرد: بلافاصله جلسه پدافند غیرعامل، قرارگاه پدافند زیستی، ارسال نامه خروج اتباع افغانستان و پاکستان، ضد عفونی شدن مکان های مختلف تشکیل و انجام شده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر اینکه پیشگیری و رعایت بهداشت فردی مهمترین راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است،  خاطرنشان کرد: هیچ مورد از این ویروس تاکنون در استان شناسایی نشده و مردم به شایعات انتشار ان در فضای مجازی توجه نکنند.              

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش