Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاد انتخابات اعلام کرد طبق نتایج به دست آمده در استان فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژاکام از ۱ میلیون و ۲۳۴ هزارو ۴۸۶ رای حائز ۹۱۹ هزار و ۶۸۸ رای شد و به عنوان نماینده استان فارس وارد مجلس خبرگان رهبری شد. تاریخ انتشار: 13:32 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۴۳۱

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ستاد انتخابات اعلام کرد طبق نتایج به دست آمده در استان فارس، آیت‌الله  لطف‌الله دژاکام از ۱ میلیون و ۲۳۴ هزارو ۴۸۶ رای حائز ۹۱۹ هزار و ۶۸۸ رای شد و به عنوان نماینده استان فارس وارد مجلس خبرگان رهبری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان فارس، ۲ نامزد، برای تصدی یک کرسی مجلس خبرگان پنجم در روز جمعه رقابت کردند. ۵ نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان فارس در جمع خبرگان هستند و از آنجا که اردیبهشت سال گذشته، آیت‌الله اسدالله ایمانی یکی از نمایندگان این استان در مجلس خبرگان پنجم به رحمت ایزدی پیوست، باید یک نفر جایگزین وی شود.

لطف‌الله دژکام و مصطفی‌منتظری، ۲ نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان پنجم از حوزه انتخابیه فارس بودند.

بیشتر بخوانید:
نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در ۵ استان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس خبرگان استان فارس مجلس خبرگان استان فارس آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: فردا پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

حجت الله دهدشت افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین دو نماینده دیگر حوزه انتخابیه آبادان و یک نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و براساس قانون افرادی که در دور اول در حوزه انتخابیه رای دادند باید در همان حوزه در رای گیری شرکت نمایند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • نتایج مشارکت مردم در اقتصاد دانش‌بنیان چیست؟
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • نماینده قوی، پشتوانه مردمی می‌خواهد
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم