Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@20:46:53 GMT

اسامی دانشگاه‌هایی که در سراسر کشور تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۷۷۵۹

اسامی دانشگاه‌هایی که تا پایان هفته تعطیل هستند اعلام شد.

به گزارش ایلنا، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، ارتش، بقیه ا...، علوم بهزیستی، البرز، همدان، قم، اراک، مازندران، گیلان، بابل، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، اردبیل، ساوه، سمنان، کاشان، کرمان، رفسنجان، بم تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانشگاه‌های دولتی غیرپزشکی در استان تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، لرستان، ارومیه، خوی و میاندوآب تا پایان هفته تعطیل هستند.

علاوه بر اینها دانشگاه‌های آزاد نیز در استان تهران، البرز، قزوین، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان، واحد بروجرد و کرمانشاه تا آخر هفته تعطیل خواهند بود.

لینک کوتاه: asriran.com/00302r

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعطیلی دانشگاه کرونا هفته تعطیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: هرچقدر پنجره تعامل کشور با دنیا کاهش پیدا کند، فرصت‌ها برای ارتباطات حوزه کسب و کار هم کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا؛ اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آن‌ها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران