Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی بارندگی، وزش بادهای شدید، تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز، چهارم اسفند احتمال بارش پراکنده در مناطق شمال شرق و شرق خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان پدیده غالب، مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از فردا دوشنبه (۵ اسفندماه) تا اواخر روز چهارشنبه، سامانه بارشی به تدریج سبب افزایش ابر، رگبار شدید باران و رعد و برق، وزش بادهای شدید، گاهی تندباد لحظه‌ای، احتمال بارش تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

سبزه‌زاری بیان کرد: شدت بارش‌ها در اهواز از اواخر دوشنبه تا ظهر روز سه‌شنبه خواهد بود و ۲۵ تا ۵۰ میلی‌متر بارندگی در اهواز خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق خوزستان از شدت بالایی برخوردار است. در این ایام، شمال خلیج فارس مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعد و برق است.

سبزه‌زاری ادامه داد: برای فردا، کاهش دید افقی ناشی از گرد و خاک همرفتی و موقتی در برخی ساعات در مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۵.۶ و دهدز با ۶.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۳.۶ تا ۲۵.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا فردا بارانی است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • تهران تا فردا بارانی است