Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید باجلان، مدیر عامل سابق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره شیوه ضمانت وام‌های این صندوق برای مددجویان کمیته گفت: چیزی که از مددجویان گرفته می‌شود فقط یک سفته ۵ میلیونی است که به دلیل ضمانتی است که حتما باید در سیستم موسسه قرض الحسنه امداد ولایت ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سابق صندوق امداد ولایت گفت: در سایر وام‌ها یک فقره چک از ضامن و یک فقره سفته از خود فرد برای پرداخت وام می‌گیریم. به دلیل اینکه مشکل حل ضمانت در وام‌های کمیته حل شود صندوق ضمانت اشتغال آسان وام‌های مددجویان کمیته امداد در نظر گرفتیم.

باجلان افزود: مددجویانی که می خواهند وام بگیرند و وام‌های آنها بالای ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون است ضمانت اشتغال آسان وام‌های مددجویان کمیته امداد با راحت‌ترین مدارک ضمانت نامه را برای هر موسسه بانکی و مالی که با صندوق امداد ولایت ارتباط داشته باشند صادر می‌کنیم و نیازی به سفته و هیچ مدرک دیگری هم ندارند.

این مقام مسئول گفت: سقف وام‌ها کارگشایی ۵ میلیون تومان، بدون کارمزد با اقساط ۵۰ ماهه است. از ۱۰ میلیون به بالا با اقساط ۶۰ ماهه، سقف وام‌های اشتغال زایی نیز ۳۰ تا ۵۰ میلیون است.

باجلان تصریح کرد: درصدد این هستیم که وام‌ها را پرداخت کنیم، ولی با توجه به اینکه زیر نظر بانک مرکزی هستیم مکاتبات را با بانک مرکزی انجام می‌دهیم که سقف وام‌ها را بالا بیارویم.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 صندوق امداد قرض الحسنه قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مجید باجلان وام‌های صندوق امداد ولایت سفته ۵ میلیونی وام های کارگشایی سقف وام‌ها کارگشایی ۵ میلیون تومان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صندوق امداد قرض الحسنه قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی ره وام های صندوق امداد ولایت سفته ۵ میلیونی وام های کارگشایی قرض الحسنه امداد ولایت صندوق امداد کمیته امداد سقف وام ها ۵ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان

رئیس طالبان هیئتی ویژه را برای بررسی روند از بین بردن خشخاش و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن در ولایت بدخشان تعیین کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در پی درگیری نیروهای طالبان با مردم محلی در روستای «قرلق» شهرستان «درایم» ولایت بدخشان بر سر تخریب مزارع خشخاش، «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان هیئتی ویژه را برای بررسی روند از بین بردن خشخاش و مشکلات به وجود آمده ناشی از آن در بدخشان تعیین کرد.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان با انتشار این خبر اعلام کرد بر اساس فرمان  آخندزاده مبنی بر از بین بردن کشت و قاچاق خشخاش در افغانستان، جلوگیری از کشت خشخاش در تمام این کشور جریان دارد.

وی افزود: «در شماری از شهرستان‌های ولایت بدخشان خشخاش کشت شده و روند از بین بردن آن آغاز شده تا این پدیده ضد بشری و قاچاق آن از بین برده شود و هیچ منطقه از این حکم مستثنی نیست».

مجاهد ادامه داد: متأسفانه شماری از متخلفان به نیروهای امنیتی که مشغول مبارزه با خشخاش هستند، هجوم برده و باعث ایجاد رویداد ناگوار شدند.

یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟محکومیت گسترده انفجار «بدخشان» افغانستانسرپرست ولایت بدخشان کشته شد

سخنگوی طالبان تصریح کرد: به‌منظور بررسی دقیق رویدادهای متذکره هیئتی تحت ریاست «فصیح‌الدین فطرت» رئیس ستاد ارتش، تشکیل شده که «شمس‌الدین شریعتی» رئیس اداره تعقیب و نظارت فرامین و احکام، «عبدالحق» معاون مبارزه علیه مواد مخدر وزارت کشور، «رحمت‌الله نجیب» معاون استخبارات و «عبدالمومن» رئیس شورای علمای بدخشان از اعضای این هیئت هستند.

به گفته مجاهد، این هیئت طالبان موظف است رویداد بدخشان را بررسی کند و گزارش آن را به دفتر نخست وزیر ارائه دهد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟