Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، ماراتن انتخابات مجلس یازدهم ساعت ۲۴ روز جمعه به پایان رسید و از روز گذشته آمار برندگان و بازندگان این انتخابات به صورت غیررسمی و رسمی درحال اعلام شدن است. در این میان اما تکلیف حوزه های انتخابیه استان بزرگ خراسان مشخص شده است و تنها در حوزه انتخابیه تکلیف مشخص نشده است.

در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(جداول زیر برگرفته از اطلاعات منتشر شده در خبرگزاری ایسنا است)

تغییر چهره صددرصدی نمایندگان خراسان شمالی و جنوبی

چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی با تغییر نمایندگانشان در مجلس فعلی روبرو بوده اند. این وضعیت در استان خراسان شمالی هم تکرار شده است و به جز حوزه انتخابیه بجنورد که هنوز تکلیف نمایندگانش مشخص نیست، عبدالرضا عزیزی با کرسی نمایندگی شیروان و هادی قوامی با کرسی نمایندگی اسفراین خداحافظی کرده اند.

استان خراسان جنوبی

حوزه انتخابیه نماینده فعلی منتخب بیرحند و درمیان سیدمحمدباقر عبادی حسین خسروی‌اسفزار فردوس،سرایان،طبس و بشرویه محمدرضا امیرحسنخانی مجید نصیرایی نهبندان و سربیشه نظر افضلی مصطفی نخعی قائنات و زیرکوه فرهاد فلاحتی سلمان اسحاقی

استان خراسان شمالی

حوزه انتخابیه نماینده فعلی منتخب بجنورد،مانه،سملقان،جاجرم و گرمه علی اکبری و علی قربانی پاک مهر و وحیدی شیروان عبدالرضا عزیزی علی جدی اسفراین هادی قوامی امان‌الله حسین‌پور


پایداری ها فاتح کرسی های نمایندگی مشهد /جایگزین حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد

نتیجه انتخابات در مشهد، پایتخت خراسان رضوی بازهم به مثابه چهارسال پیش به نفع کاندیداهای عضو جبهه پایداری تمام شد. تنها تغییر صورت گرفته اضافه شدن یک نماینده زن به جمع نمایندگان مشهدی پارلمان یازدهم است. نکته جالب آن است که آیت الله مصباح یزدی پدر معنوی جبهه پایداری هم به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری در انتخابات میان دوره‌ای برگزیده شد.

 بهروز بنیادی هم دیگر نماینده کاشمر در مجلس آینده نیست اما رحیمی جهان آبادی که جدال های لفظی و کتبی اش با کریمی قدوسی بر سر تابعیت او پرحاشیه شده بود بازهم در مجلس بعدی حضور دارد.

محمد دهقانی هم که با رای مجلس دهم راهی شورای نگهبان شده است صندلیش را به حسین عباس زاده داده است. نمایندگان حوزه های انتخابیه تربت حیدریه، سبزوار، قوچان، یک کرسی از نیشابور، درگز و خواف هم با تغییر چهره روبرو شده اند.

استان خراسان رضوی

حوزه انتخابیه نماینده فعلی منتخب تربت جام،تایباد و باخرز جلیل رحیمی جهان آبادی جلیل رحیمی جهان آبادی کاشمر،بردسکن و خلیل آباد بهروز بنیادی

جواد نیک‌بین

مشهد و کلات سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، نصراله پژمان‌فر، محمدحسین حسین زاده بحرینی ، رضا شیران خراسانی و جواد کریمی قدوسی فاطمه رحمانی، محمدحسین حسین زاده بحرینی، جواد کریمی قدوسی، نصرالله پژمانفر، امیر حسین قاضی زاده هاشمی تربت حیدریه،مه ولات و زاوه سعید باستانی محسن زنگنه چناران و طرقبه محمد دهقانی نقندر حسین عباس‌زاده گناباد و بجستان حمید بنایی محمدصفایی‌دلویی سبزوار،جغتای،جوین و خوشاب حسین مقصودی و رمضانعی سبحانی فرد علی اصغر عنابستانی 

بهروز محبی‌نجم‌آبادی

نیشابور و فیروزه حمید گرمابی و هاجر چنارانی احسان ارکانی و هاجر چنارانی فریمان،سرخس،بخش های احمدآباد و رضویه سید احسان قاضی زاده هاشمی سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی قوچان و فاروج هادی شوشتری علی آذری درگز عبدالله حاتمیان حسن رزمیان‌مقدم خواف و رشتخوار محمود نگهبان سلامی اکبر احمدپور

17۲۷۲۷

کد خبر 1356128

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم مجلس یازدهم جبهه پایداری قاضی زاده هاشمی حوزه انتخابیه استان خراسان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد،اصلاندوز، بیله سوار هم‌مان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور در یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ در پنج حوزه انتخابیه استان برگزار شد و با اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم در چهار حوزه انتخابیه استان به‌صورت رسمی و قطعی مشخص شد و فقط در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلان‌دوز، بیله سوار با کسب نکردن حد نصاب توسط نامزدهای انتخاباتی این دوره انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلان‌دوز، بیله‌سوار، ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رأی و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رأی در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با دیگر نقاط کشور به رقابت خواهند پرداخت.

امیدعلی رعنایی متولد سال ۱۳۴۶ بیله‌سوار و پاسدار بازنشسته با ۲۵ درصد جانبازی از سال ۱۳۶۰ با عضویت در بسیج و سپاه، از رزمندگان دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی که دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است، سه جلد کتاب تألیف کرده و در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه فرهنگیان و پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل و چند مرکز آموزش عالی سابقه تدریس دارد، مربی عقیدتی و هادی سیاسی سپاه استان در تدریس دروس سیاسی و تاریخ معاصر ایران و تحلیل سیاسی بوده و به عنوان کارشناس سیاسی و جنگ نرم در مرکز فرهنگی قفقاز فعالیت داشته است.

رعنایی، مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه بیله‌سوار، مسئول امور مربیان عقیدتی سیاسی سپاه کرج، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل، مسئول تأیید محتوای و نظارت بر امور فرهنگی سپاه استان، مسئول سیاسی تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) سپاه استان، سردبیر ماهنامه سبلان سپاه استان و دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل هم بوده است.

ابراهیم فهیمی گیگلو متولد ۱۳۴۴ در شهرستان اصلاندوز دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دولتی و علوم پایه و مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی از اعضای حزب جمهوری اسلامی ایران و حزب موتلفه اسلامی، قائم مقام شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مناطق ۹ و ۱۴ تهران، عضو شورا و مسئول هماهنگی و سرناظر حوزه‌های انتخابیه مناطق تهران در شورای نگهبان بوده و فعالیت مستمر در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور داوطلبانه در جبهه داشته است.

فهیمی گیگلو عضو فعال در انجمن اسلامی آموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی آذربایجان شرقی و اردبیل بوده و فعالیت در بسیج دانشجویی، تشکل‌های جامعه اسلامی دانشگاه‌ها و بسیج عشایری را در سابقه خود دارد.

وی پیش از این، مدیر حقوقی اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و شهرداری‌های استان تهران، رئیس گروه هیأت تجدید نظر و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، مدیر دفتر وزیر آموزش پرورش در دولت نهم، مدیر هماهنگی امور هیأت‌های امنای وزارت آموزش و پرورش، مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی سنوات متمادی و مدیر راه اندازی شرکت‌های تولید کشاورزی و دامپروری، عمرانی، بازرگانی بوده است.

به گزارش ایمنا، هیچ‌کدام از این دو نامزد انتخاباتی سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

کد خبر 750695

دیگر خبرها

  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف