Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین اقدام‌های انجام شده در اصفهان برای پیشگیری از بیماری کرونا  افزود: واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت استان، مسوول نظارت بر روند ضد عفونی کردن مکان‌های تجمیع مانند مدرسه، دانشگاه، مسجد، اتوبوس و قطار شهری است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدام‌ها، تشکیل کارگروه آموزش و اطلاع‌رسانی با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف با هدف ایجاد وحدت رویه در مباحث آموزشی و تهیه پیوست رسانه‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیمی با اشاره به اینکه عصر امروز یکشنبه، جلسه واکنش سریع کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارس در روزهای آینده نیز عصر امروز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه نهایی درباره تعطیلی مدارس در کوتاهترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی خواهد شد، درباره دیر اعلام شدن خبر تعطیلی مدرسه‌ها در شنبه شب، تصریح کرد: هماهنگی بین بخش‌های مختلف در این زمینه به‌طول انجامید.

دیر اعلام شدن خبر تعطیلی مدرسه‌های اصفهان در ساعت ۲۳ شنبه شب، انتقادهایی را در بین مردم به همراه داشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد قطعی از ابتلا به کرونا در این استان گزارش نشده است، گفت: کمبودهایی در عرضه ماسک پزشکی وجود دارد و اقدام‌های لازم برای رفع مشکل مالی سه واحد تولید کننده ماسک در اصفهان برای خرید مواد اولیه در حال انجام است.

نجیمی خاطرنشان کرد: کیت‌های تشخیص ویروس کرونا نیز دو تا سه روز آینده به اصفهان می‌رسد و آزمایش‌های تشخیص این بیماری در بین افراد مشکوک استان و برخی استان‌های همجوار در اصفهان انجام خواهد شد.

مدرسه‌های ۶ ناحیه کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل امروز یکشنبه چهارم اسفند به‌منظور ایمن سازی، ضدعفونی کردن و گندزدایی با هدف حفظ سلامتی دانش‌آموزان تعطیل شد.

همچنین دانشگاه‌های اصفهان به همراه ۹ استان دیگر تا پایان این هفته به منظور جلوگیری از گسترش احتمالی ویروس کرونا تعطیل است.

بر اساس آخرین اطلاعات، کل آمار مبتلایان شناسایی شده به ویروس کرونای جدید در ایران ۴۳ نفر است که از این تعداد هشت نفر در قم، تهران، گیلان، مرکزی و مازندران جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و دو هزار ۴۶۴ نفر جان خود را از دست داده اند؛ از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون ۲۳ هزار و ۳۳۴ هزار نفر بهبود یافته اند و ۵۳ هزار و ۶۸ نفر هنوز مبتلا هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان دانشگاه علوم پزشکی قم مدرسه همه دستگاه های اجرایی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری