Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار تهران با اشاره به اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا، اعلام کرد: در صورت تشدید این بیماری در سطح شهر، احتمال دورکاری کارمندان شهرداری وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پیروز حناچی امروز یکشنبه در صحن دویستمین جلسه شورای شهر تهران، افزود: اگر در مورد ویروس کرونا وضعیت حادتر شود، در ادارات زیرمجموعه شهری که حضور پرسنل پرتراکم‌تر است، دورکاری و کاهش حضور کارمندان پیش‌بینی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: از روز چهارشنبه گذشته که اولین علائم حضور این ویروس را در شهر تهران دریافت کردیم، اقدامات لازم در خصوص فضاهای عمومی از جمله مترو، اتوبوس و اسکان کارگری و سامانه‌هایی که مردم بیشتر در آن حضور دارند را آغاز کردیم.
حناچی ادامه داد: آموزش کارگران شهرداری و مراقبت از مکان‌های اسکان کارگری از دیگر اقداماتی بود که در این رابطه انجام شد.
شهردار تهران با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات با هماهنگی وزارت بهداشت انجام شده است، افزود: اقدامات شهرداری بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت بوده و شهرداری اقدامی جلوتر از چارچوب‌ها انجام نداده است.
حناچی با اشاره به نامه‌ای که به وزیر بهداشت در خصوص استفاده از فضاهای ورزشی و ایستگاه‌های مترو نوشته است، گفت: از وزیر بهداشت درخواست کردم که کتباً چارچوب‌های لازم را به شهرداری ابلاغ کند تا شهرداری بر اساس پروتکل‌های ابلاغی، موارد لازم را برای پیشگیری از این بیماری انجام دهد.
حناچی با اشاره به اینکه چارچوب‌هایی برای دفن بیماران ویروسی از قدیم وجود داشته است، گفت: در حال حاضر نیز این قوانین رعایت می‌شود.  
وی ادامه داد: همچنین اقدامات لازم برای دفن زباله‌های عفونی انجام شده و سایت جدید پسماند برای این موضوع راه‌اندازی می‌شود.  
به گفته حناچی، ضدعفونی کردن ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و ایجاد اتاق ایزوله در سامانسراها از جمله سامانسرای خاوران و لویزان، از دیگر اقداماتی است که شهرداری انجام داده است.
وی اختصاص بودجه اختصاصی برای کرونا، گندزدایی از سطح شهر تهران، تلاش برای کاهش استفاده از بلیت‌های تک‌سفره، استفاده از دستکش، پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای بازارهای میوه و تره‌بار و آموزش شهروندان از طریق بیلبوردها را از دیگر اقدامات شهرداری در این رابطه عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایرنا، حناچی به تماس تلفنی که با شهردار منطقه 13 نیز داشت، اشاره کرد و گفت: صدای این شهردار روز گذشته بهتر از روز پنجشنبه بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا حادتر کارمندان دورکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

یک مسؤول فلسطینی تاکید کرد طی ماه میلادی گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات در کرانه باختری انجام داد.

به گزارش ایسنا، مؤید شعبان، رئیس مرکز مقاومت در برابر شهرک سازی در گزارش ماهانه درباره اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی ماه آوریل ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات انجام داد که از جمله آن هشت منزل مسکونی و سه منزل غیرمسکونی بود. این عملیات تخریب در استان‌های قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل انجام شد. همچنین ارتش اسرائیل اخطاریه‌هایی را درباره تخریب ۱۸ منزل و تاسیسات را در استان‌های رام الله، البیره، سلفیت و الخلیل ارسال کرد.

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، این مسؤول فلسطینی گفت: نیروهای اشغالگر ۸۹۵ اقدام متجاوزانه و شهرک نشینان ۳۴۷ اقدام متجاوزانه را انجام دادند. تجاوزات شهرک نشینان در استان‌های نابلس، رام الله و الخلیل به شهادت پنج شهروند منجر شد.

وی افزود: ماه میلادی گذشته شاهد تشدید خطرناک حملات شهرک نشینان با حمایت نیروهای رژیم اشغالگر بودیم. آنها غیرنظامیان را در ۳۶ شهرک و روستای فلسطینی از شمال تا جنوب هدف قرار دادند. این تجاوزات منجر به سوختن کامل ۳۶ منزل و سوختن جزئی ۳۳ منزل دیگر شد. همچنین در این تجاوزات بیش از ۵۷ خودرو به آتش کشیده شدند و ویرانی گسترده‌ای در املاک و تاسیسات شهروندان به بار آمد.

این مسؤول گفت: مقامات رژیم صهیونیستی ۱۷۲ دونم (واحد مساحت) از اراضی شهروندان در روستای عرب التعامره در شرق استان بیت لحم را برای گسترش مرزهای شهرک سیدی بار در منطقه العقبان مصادره کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ