Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:18:22 GMT

داروخانه‌ها زیر تیغ نظارت تعزیرات حکومتی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۹۲۷۶

داروخانه‌ها زیر تیغ نظارت تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با هشدار به گران فروشان و سو استفاده کنندگان از شرایط به وجود آمده، گفت: گشت‌های تعزیراتی بر روند قیمت فروش و عرضه ماسک و اقلام ضدعفونی کننده در استان نظارت می‌کنند.

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در مورد آشفته بازار ماسک و ژل‌های ضدعفونی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز باید در زمینه مدیریت این موضوع ورود کند و برنامه ریزی مشخصی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان البرز قطب تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است و نباید شاهد کمبودی در خصوص ژل‌های ضدعفونی کننده باشیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه با پیگیری‌های معاونت غذا و داروی دانشگاه البرز به زودی موضوع کمبودهای این بخش به لحاظ تغییر خطوط تولید واحدهای استان در مسیر سلامتی مردم مرتفع می‌شود، بیان کرد:  در مورد ماسک‌ها به جهت خرید کلیه تولیدات کشور توسط هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و عرضه آن بر اساس پروتکلی که ابلاغ می‌شود نابسامانی این بخش نیز مرتفع می‌شود.

 مختاری با بیان اینکه با نارضایتی‌های پیش آمده برخوردهای قهر آمیز تعزیراتی ممکن است عواقبی دیگر در پی داشته باشد،گفت:  گشت‌های تعزیراتی به صورت هدفمند و بر اساس شکایات مردمی ساماندهی شده که بصورت مشترک به همراه کارشناسان غذا و دارو و به بررسی عملکرد داروخانه‌ها، مراکز درمانی اقدام به فروش ماسک می‌کنند‌.

وی گفت: امروز متاسفانه شاهد بازار آشفته و تشکیل پرونده‌های متعدد در این بخش بلحاظ گرانفروشی بودیم که مطمئنا برخوردهای سخت در انتظار افرادی است که چه بصورت خرده فروشی و یا شرکت پخش از سلامتی مردم سوء استفاده می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز عنوان کزد: واحدهای توزیعی مکلف به رعایت نرخ مصوب هستند و مشاهده چنین روندی غیر قابل پذیرش بوده و عواقب سختی در انتظار متخلفان و گرانفروشان است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دارو استان البرز تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی تعزیرات حکومتی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد