Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله گرجی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزد: برای مقابله با گرانفروشی کالاهای پزشکی و ضدعفونی‌ کننده‌ها چهار اکیپ ۲ نفره تشکیل شده و بازار این  شهرستان از جمله  داروخانه ها را بطور مداوم بازرسی می کنند.

وی بیان کرد: تاکنون در این زمینه یک باب داروخانه به دلیل گران فروشی مواد بهداشتی از جمله ماسک جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرجی پور ابراز کرد: این واحد صنفی در اجرای طرح تشدید برخورد با گرانفروشی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی و داروخانه ها متخلف بویژه در زمینه فروش ماسک در این شهرستان جریمه شد.

وی اظهار داشت: به منظور کنترل قیمت ها بازرسی از اصناف به صورت روزانه انجام می شود که اولویت بازرسی با واحد هایی است که با گزارش های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ یا به طور حضوری صورت می گیرد.

تعداد اتحادیه‌های صنفی شهرستان گچساران ۲۸ مورد است.
بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در گچساران وجود دارد و ۵۰۰ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رکود حاکم بر فضای کسب و کار غیرفعال است.

پس از اعلام رسمی مبنی بر شیوع کرونا در برخی شهرهای کشور و مرگ چند نفر ، هجوم مردم برای خرید ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست، قلم تنفسی ویکس و دیگر مواد ضدعفونی کننده دست در گچساران  افزایش یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تجهیزات پزشکی تلفن کسب و کار ماسک مرگ انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: با صدور مجوزهای جدید تاسیس، تعداد داروخانه‌ها در شهرستان خوی به بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از انبار دارویی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حسین حبیب‌زاده در این بازدید اظهار کرد: طی دو سال گذشته به ۳۰ داروخانه جدید مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوزهای جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ به ۵۸ داروخانه رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: با افزایش دو برابری تعداد داروخانه‌های خوی روند توزیع و تأمین دارو در شهرستان به استانداردها و شاخص‌های لازم نزدیک شد.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مدت همچنین با راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به ۹ داروخانه رسیده است.

کد خبر 748035

دیگر خبرها

  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان