Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکر رهبری از ملت ایران در پی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات، محمد یزدی نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری شد، جدول آخرین نتایج انتخابات مجلس، جلسه غیرعلنی با وزیر بهداشت و درمان، آغاز ثبت نام اردوی جهادی نوروز برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، تشکر رهبری از ملت ایران در پی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات، محمد یزدی نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری شد، جدول آخرین نتایج انتخابات مجلس، جلسه غیرعلنی با وزیر بهداشت و درمان از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در یکشنبه چهارم سفند ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تشکر عمیق از ملت ایران در پی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه چهارم اسفند) در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.


حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاههای تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.


رهبر انقلاب اسلامی با شکر خداوند متعال و قدردانی عمیق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم این تبلیغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است این ملت را پیروز کند.


ایشان دشمنیِ دشمنان با ملت ایران را محدود به عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی مردم ندانستند و افزودند: آنها حتی با انتخابات ملت ایران نیز مخالف هستند چرا که نمی‌خواهند پدیده شرکت مردم به‌نام دین در پای صندوق رأی و در خدمت انقلاب، به‌عنوان یک واقعیت تثبیت شود.

 

منتخبین مجلس در یازده حوزه انتخابیه دیگر مشخص شدند

« سید اسماعیل موسوی » در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج انتخابات در یازده حوزه انتخابیه دیگر گفت: از حوزه انتخابیه کرمانشاه آقایان محمد رشیدی و عبدالرضا مصری منتخب مردم در خانه ملت شدند و ابراهیم عزیزی و سلمان محمدی بابازیدی به مرحله دوم رفتند.

 

سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: از حوزه انتخابیه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون، ورامین، پیشوا و قرچک حسین نوش آبادی، شهریار، قدس و ملارد حسین حق وردی، رباط کریم حسن نوروزی، مریوان و سروآباد شیوا قاسمی، اهواز، باوی، حمیدیه و کارون سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی انتخاب شدند و همچنین از حوزه اهواز آقایان شبیب جیبجری و احمد سراج به مرحله دوم رفتند.

 

موسوی ادامه داد: از حوزه کوهدشت و رومشگان محمدرضا مبلغی، از حوزه مشهد و کلات فاطمه رحمانی، محمدحسین حسین زاده بحرینی، جواد کریمی قدوسی، نصرالله پژمانفر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، از حوزه اصفان امیرحسین بانکی پورفرد، عباس مقتدایی، مهدی طغیانی، زهرا شیخی و حسین میرزایی به عنوان منتخب مردم در مجلس یازدهم انتخاب شدند.

 

محمد یزدی نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری شد

سید اسماعیل موسوی، سخنگوی وزارت کشور در جمع خبرنگاران صبح امروز یکشنبه 4 اسفند اعلام کرد آیت الله محمد یزدی با 249 هزار و 130 رای از مجموع 291 هزار و 130 رای به عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

 

جدول آخرین نتایج انتخابات مجلس

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ با رای‌گیری در ۵۵ هزار شعبه اخذ رای در سراسر ایران برگزار شد که امروز نتایج شمارش آرا در شعب اخذ رای به مرور از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می شود. جداول زیر به تفکیک استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه، نمایندگان منتخب مجلس یازدهم را نشان می‌دهد (این جداول بر اساس اعلام رسمی نتایج توسط وزارت کشور تکمیل می‌شوند):

در این جداول حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات در آن‌ها به مرحله دوم کشیده شده است، آرا در کنار نام منتخب آمده است و در مواردی که کاندیدا حائز اکثریت آرا شده تنها به تعداد رای اشاره شده است.

 

منتخبین راه یافته به مجلس یازدهم را بشناسید

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ با رای‌گیری در ۵۵ هزار شعبه اخذ رای در سراسر ایران برگزار شد که نتایج شمارش آرا در شعب اخذ رای از روز گذشته (سوم اسفند) تاکنون به مرور از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می شود.

 

در جداول منتشر شده در این خبر به تفکیک، استان‌ها، حوزه‌های انتخابیه، نمایندگان فعلی و منتخبان که تا این لحظه اسامی آنها اعلام شده نشان داده شده است. همچنین اسامی منتخبانی که در برخی حوزه های انتخابیه ای به مرحله دوم کشیده شده اند ذکر شده است.

 

جلسه غیرعلنی با وزیر بهداشت و درمان / جلسات مجلس در ۳ شیفت برگزار می شود

علی اصغر یوسف نژاد در تشریح دستور کار صحن علنی فردا ( دوشنبه 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا نمایندگان جلسه ای غیرعلنی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره بررسی آخرین وضعیت ویروس کرونا خواهند داشت.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه و بعد از جلسه غیرعلنی قرائت گزارش تفریغ بودجه در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت ادامه داد: بعد از آن بررسی گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 99 با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی آغاز خواهد شد.

وی از برگزاری جلسه علنی فردا ( دوشنبه 5 اسفند) در سه شیفت خبر داد و گفت: با توجه به معرفی گزینه تصدی وزارت کشاورزی، نامه معرفی وزیر پیشنهادی نیز فردا از سوی هیات رئیسه اعلام وصول می شود و برای بررسی به کمیسیون های تخصصی ارسال می شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تعطیلی مجلس گفت: عده ای پیشنهاد تعطیلی مجلس را مطرح کردند اما تا این زمان در این باره تصمیم گیری نشده زیرا بررسی بودجه از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

همه منتخبان زنی که به مجلس یازدهم راه یافتند

راهیابی تعداد 17 منتخب زن به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قطعی شد که اسامی و مشخصات آنها به شرح زیر است:

1- فاطمه رهبر، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک از حوزه انتخابیه تهران.

2- زهره الهیان، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک دکترای پزشکی.

3- فاطمه قاسم پور، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی دکترای فلسفه تطبیقی از حوزه انتخابیه تهران.

4- سمیه رفیعی، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت.

5- زهره سادات لاجوردی،  با گرایش سیاسی جبهه پایداری، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد قرآن و حدیث از حوزه انتخابیه تهران.

6- پروین صالحی،  با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی دکترای پزشکی زنان و زایمان از حوزه انتخابیه مبارکه.

7- الهام آزاد، با گرایش سیاسی مستقل، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل – وکیل دادگستری.

8- سمیه محمودی، با گرایش سیاسی مستقل، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جامعه شناسی از حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان.

9- سارا فلاحی، با گرایش سیاسی مستقل، دارای مدرک تحصیلی دکترای علوم سیاسی از حوزه انتخابیه ایلام.

10- هاجر چنارانی، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد  جامعه شناسی از حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه.

11- عفت شریعتی، با گرایش سیاسی جبهه پیروان امام و رهبری، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عرفان اسلامی و مدیریت از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان.

12- فاطمه مقصودی، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی دکترا از حوزه انتخابیه بروجرد.

13- فاطمه محمدبیگلی، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی دکترای پزشکی از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک.

14- معصومه پاشایی، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی دکترای پزشکی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا.

15- زهرا شیخی، با گرایش سیاسی اصولگرا، دارای مدرک تحصیلی دکترای پزشکی از حوزه انتخابیه اصفهان.

16- شیوا قاسمی‌پور، با گرایش سیاسی مستقل، دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت از حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد.

17- فاطمه رحمانی، با گرایش سیاسی اصولگرا، از حوزه انتخابیه مشهد و کلات.

لازم به ذکر است خانم آجرلو نیز حوزه انتخابیه کرج  به مرحله دوم کشیده شد.

 

آغاز ثبت نام اردوی جهادی نوروز ۱۳۹۹

گروه جهادی راهیان شهادت از علاقه مندان به شرکت در اردوی جهادی نوروز 1399 در تخصص های :عمرانی (ارماتور بندی ،بنایی)، پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی صنایع غذایی، کار افرین، مهندسی کشاورزی و دامپزشکی ثبت نام می کند.

 

این گروه جهادی با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد سردار دلها و تکریم سفارش آن سردار، دوره جهادی را به نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان از  3 تا 13 فروردین ماه  ۹۹ برگزار می کند علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند با شماره های : 09124236435 (عظیمی) و 09367640835 تماس حاصل کنند./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار ملت ایران در پی امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد گرایش سیاسی اصولگرا گرایش سیاسی مستقل حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه نتایج انتخابات انتخابات مجلس مرحله دوم مجلس یازدهم محمد یزدی ثبت نام اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد

اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی مرحله دوم منتشر شد.

پیش از این، جبهه مردمی ایران قوی در مرحله نخست ـ ۱۱ اسفند ماه ـ فهرست انتخاباتی خود را اعلام کرده بود.

حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات:

۱_ علیرضا سلیمی

۲_محمدحسین حسین زاده بحرینی

۳_عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی

۴_زهره طبیب زاده نوری

۵_ مجتبی رحماندوست

۶_ ابراهیم عزیزی

۷_ حسین صمصامی

۸_ زهره سادات لاجوردی

۹_ سید نظام الدین موسوی

۱۰_ پیمان فلسفی

۱۱_ ابوالقاسم جراره

۱۲_ فاطمه قاسم پور

۱۳_ سمیه رفیعی

۱۴_ مجتبی زارعی

۱۵_ محمد سراج

۱۶_ سمیه گل پور

حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو:

۱_ علی جعفری آذر

۲_ رضا صدیقی

۳_ محمدحسین فرهنگی

۴_ سید محمدرضا میرتاج الدینی

حوزه انتخابیه شبستر:
محمود طاهری

حوزه انتخابیه میانه:
سید مرتضی حسینی

حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز:

امید علی رعنایی بیله سوار

حوزه انتخابیه سمیرم:
رحیم کریمی

حوزه انتخابیه لنجان:
حسین رجائی ریزی

حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس:

مصطفی سعیدی سیرائی

حوزه انتخابیه ورامین پیشوا و قرچک:

حسین نوش آبادی

حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف:

علی مولوی حقیقی

حوزه انتخابیه مشهد و کلات:

کاظم معتمدی فر

حوزه انتخابیه آبادان:
صادق کمائی
سید محمد مولوی

حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر:
ابراهیم متینیان

حوزه انتخابیه خدابنده:
سعید رفیعی

حوزه انتخابیه زنجان و طارم:
محمد اسماعیلی

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان:
سیداسماعیل حسینی
ابراهیم عزیزی

حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد:
سیروس سجادیان

حوزه انتخابیه کرمانشاه:
عبدالرضا مصری
جهانبخش امیری

حوزه انتخابیه گنبد کاووس:
قرجه طیار

حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی:
محمدرضا ملکشاهی راد
هادی هاشمی نیا

حوزه انتخابیه قائم شهر، سواد کوه و جویبار:
علی کشوری
مصطفی معلمی

حوزه انتخابیه ملایر:
احمد آریائی نژاد

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزد‌های حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس