Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور چین با تاکید بر اینکه شیوع کرونا بزرگترین وضعیت اضطراری بهداشتی را در چین ایجاد کرده است تاکید کرد که تاثیر منفی این مساله بر اقتصاد چین اجتناب ناپذیر است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شی جینپینگ رئیس جمهور چین که کشورش از حدود دو ماه پیش درگیر شیوع ویروس کرونا است میگوید که تاثیر منفی شیوع این بیماری بر اقتصاد و جامعه چین غیرقابل اجتناب است اما پکن تلاش میکند این تاثیر مخرب را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه تاکید کرد که کروناویروس بزرگترین شرایط اضطراری بهداشتی برای حزب کمونیست چین است.

از زمان شیوع گسترده این ویروس که از استان هوبه آغاز شده است، بسیاری از کارخانه های تولیدی چین به ویژه در مرکز شیوع این بیماری به حالت تعطیل درآمده اند، سفرهای بین المللی و ورود گردشگران خارجی به این کشور به صفر رسیده است و بازارهای بورس چین به شدت افت کرده اند. 

منبع: فارس

کلیدواژه: چین وضعیت اضطراری رئیس جمهور بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان گنبکی گفت: بارندگی اخیر به ۵۰ راه این شهرستان خسارت وارد کرده است.

محمد امینیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارندگی امروز باعث تخریب ۵۰ راه دهستان و راه روستای زیارت‌شاه شده و اکنون تردد در این مسیر امکانپذیر نیست.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، همچنین معاون عمرانی فرماندار بم نیز با اشاره به گرفتار شدن نیروهای کرمان موتور و اهالی روداب غربی بخش بروات به دلیل سیل و مسدود شدن جاده، گفت: طغیان رودخانه و جاری شدن سیل باعث مسدود شدن راه‌های منتهی به روستاهای بخش بروات از جمله روداب غربی شده است.

 محمدصادق دادالله پور افزود: بخش بروات و روداب شامل روستاهای پرجمعیت از جمله دولت‌آباد، تاج‌آباد، کروک، سروند و ... است که جاده دسترسی آن هم‌اکنون مسدود شده است.

وی از مردم خواست از تردد غیر ضروری و نزدیک شدن به محل رودخانه‌ها و پل‌ها بپرهیزند.

حمید طبسی نژاد فرماندار شهرستان نرماشیر نیز اظهار کرد: بر اثر بارش شدید امروز ششم اردیبهشت ماه و آبگرفتگی، راه روستای اسعدیه مسدود شده است.

وی افزود: روستاهای خواجه آباد، وکیل آباد، قلعه شهید، نظام شهر، دشت آباد، سیدآباد، خیرآباد، شهیدچمن، محمدآباد آب‌شیرین، ده وسط و روستاهای اطراف رودخانه‌های فصلی شهرستان نرماشیر آماده باش هستند.

طبسی نژاد اظهار کرد: راه مواصلاتی به بخش روداب مسدود است، همشهریان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا