Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:42:54 GMT

«وقتی رفتی باز هوا بد شد»

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۴۴۷

«وقتی رفتی باز هوا بد شد»

سفیدپوشان مادرید قرار بود با هواپیما به پایتخت اسپانیا بازگردند اما فرودگاه والنسیا به دلیل مه غلیظ تعطیل شد.

در نتیجه، کهکشانی‌ها در شبی که از صمیم قلب دوست دارند آن را برای همیشه به دست فراموشی بسپارند، دیرتر از موعد برنامه ریزی شده  به مادرید بازگشتند و کمی بیشتر تلخی شکست والنسیا را در خیابان‌های این شهر مزه مزه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید برای لغزش در لالیگا بدترین زمان ممکن را انتخاب کرد و پس از واگذار کردن صدر جدول رده‌بندی به بارسلونا آن هم با اختلاف ۲ امتیازی، با روحیه تضعیف شده ناشی از تحمل دومین شکست فصل، در سانتیاگو برنابئو ال‌کلاسیکوی برگشت را برگزار خواهد کرد.

شاگردان «زین الدین زیدان» در دیدار شب گذشته نمایش خوبی را ارائه دادند اما از پیدا کردن راه دروازه لوانته ناکام بودند.

«ادن هازارد» و «کریم بنزما» هر ۲ با «آیتور فرناندز» تک به تک شدند اما مثل بچه‌های دستپاچه شعری را که از حفظ بودند، فراموش کردند.

شکست یک بر صفر برابر لوانته به بدی شکست مقابل رئال مایورکا در ۱۹ اکتبر نبود اما عواقب باخت اخیر به مراتب بزرگ‌تر و بدتر از آن شکست بود زیرا این موضوع در آستانه سفر بارسا به برنابئو برای ال‌کلاسیکو برگشت، امتیاز تاثیرگذاری را در اختیار کاتالان‌ها قرار داد.

فوریه برای سفیدپوشان خوش‌یمن نبود؛ آنها در ابتدا پس از شکست برابر رئال سوسیداد در ششم ماه، از کوپادل‌ری کنار رفتند سپس در شانزدهم همین ماه به سلتاویگو اجازه دادند تا با یک امتیاز برنابئو را ترک کند و شب گذشته ۲۲ فوریه نیز شکست مشهور برابر لوانته رقم خورد و مقدمات صدرنشینی بارسا فراهم شد.

علاوه بر این، شکست برابر لوانته به زنجیره ۱۵ بازی بدون شکست رئال در لالیگا پایان داد؛ زنجیره‌ای از نتایج خوب که قوهای مادرید را از دل بحران خارج و صدر جدول را به آنان تقدیم کرد.

نزول رئال در نتایج این تیم نیز مشهود بود؛ آنها در چهار بازی اخیر تنها یک بار پیروز شده اند( مقابل اوساسونا) و این در حالی است که شاگردان زیدان در هر چهار بازی گل دریافت کرده‌اند.

سفیدپوشان به دیدار شب گذشته به چشم نبردی نگاه می‌کردند که در آن محکوم به پیروزی بودند اما در عوض بابت از دست دادن موقعیت‌های گلزنی که برای این تیم به هشداری پر سر و صدا تبدیل شده است، مجازات شدند.

این بدترین سناریویی بود که می‌توانست برای رئال نوشته شود؛ در هفته ای که آنان باید پیش از نبرد با بارسلونا در لالیگا، در یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی بروند.

خلاء گلزنی ناشی از کوچ «کریستیانو رونالدو» به تورین در تابستان ۲۰۱۸ هرگز پر نشد و این در حالی بود که بنزمای فرانسوی فصل گذشته بهترین خود بود و در ابتدای فصل جاری نیز نهایت تلاشش ررا برای جبران مافات کرد.

از آغاز سال جدید میلادی، بنزما از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته و هیچ بازیکن دیگری از پوسته خود خارج نشد و «گرت بیل» که در بهترین شرایط ممکن برای عرضه اندام قرار داشت، کاملا ناهماهنگ است و نمی‌تواند خواسته‌های تیم را برآورده کند.

رئالی‌ها برای آماده‌سازی خود به منظور نبرد با سیتی چهار روز فرصت دارند و با توجه به اینکه برای نخستین بار در فصل جاری سرنوشت تداوم صدرنشینی در دستان بارسا است، نبرد لیگ قهرمانان برای شاگردان زیدان حکم مرگ و زندگی را دارد.

برچسب‌ها الکلاسیکو لالیگا کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریم بنزما گرت بیل زین الدین زیدان ادن هازارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الکلاسیکو لالیگا کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریم بنزما گرت بیل زین الدین زیدان ادن هازارد الکلاسیکو لالیگا کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریم بنزما گرت بیل زین الدین زیدان ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم

امشب رئال مادرید کادیز را برد تا با شگست بارسلونا در خانه ژیرونا، قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را مسجل کند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید