Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:32:15 GMT

پایداری کامل شبکه گاز ارومیه پس از زلزله

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۴۷۳

محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز کشور با اشاره به زمین لرزه ۵.۷ ریشتری که دقایقی قبل قطور در استان آذربایجان غربی (ارومیه) را لرزاند در خصوص انشعابات گاز این استان گفت: این زمین لرزه در شهرهای تبریز، اسکو، سهند، ارومیه، سلماس و‌ برخی دیگر از شهرهای استان‌های  آذربایجان شرقی و غربی احساس شد.

اخبار اجتماعی - او ادامه داد: شبکه گاز در وضعیت پایداری در این استان قرار دارد و هیچ گزارشی در مورد آسیب احتمالی به این شبکه تاکنون دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور تصریح کرد: با توجه به این شرایط، اکنون شبکه گاز به طور کامل وصل است و هیچ قطعی بر اثر زلزله در ارومیه  در شبکه گاز  وجود ندارد.

عسگری بیان کرد: زمین لرزه به هیچکدام از تأسیسات گازی در حوزه مدیریت شرکت بهره‌برداری گاز آذربایجان غربی آسیب نزده است و هم اکنون روند فعالیت در تأسیسات گازی عادی است.

او ادامه داد: گاز هیچ منطقه‌ای در ارومیه و شهرهای اطراف قطع نشده با این حال تیم‌های نشت‌یابی به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند.

عسگری بیان کرد: تیم‌های ارزیابی در ساعات اولیه حادثه در مناطق حاضر شده‌اند و شرکت گاز ارومیه و استان‌های معین در حالت آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار اجتماعی زمین لرزه آذربایجان شرقی آذربایجان غربی زلزله شرکت ملی گاز گاز زلزله آذربایجان شبکه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند