Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به برگزیدگان مجلس اعلام کرد: حال که با همت و تلاش مردم بر کرسی‌های نمایندگی مجلس تکیه زدید، مبادا یک لحظه از رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم غفلت کرده و سرگرم بازی های سیاسی بشوید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت جشن ملی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر و مواردی را خاطرنشان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این بیانیه به شرح زیر است:
بار دیگر حماسه عظیم حضور دشمن شکن مردم پرافتخار ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲ اسفند را برای تاریخ این ملت تبدیل به یوم اللهی دیگر نمود. مردم باعظمت ایران علی رغم تبلیغات و شایعات گسترده دشمنان بار دیگر با حضور شکوهمند خود مشتی محکم‌تر از قبل بر دهان استکبار جهانی کوبانده و نشان دادند که به حق شایسته تعظیم و قدردانی اند.
اینک شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان پس از این حماسه غرورآفرین، ضمن عرض تبریک به نمایندگان منتخب مردم نه به جهت پیروزی و بلکه برای کسب افتخار خدمتگزاری مردم نکاتی را خطاب به ایشان و مردم سلحشور اعلام می دارد:
خطاب به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه سیستان و بلوچستان می¬گوییم؛حال که با همت و تلاش مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی بر کرسی های نمایندگی مجلس تکیه زدید؛ مبادا یک لحظه از رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم غفلت کرده و سرگرم بازی های سیاسی بشوید. 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لحظه به لحظه عملکردتان را مورد رصد قرار داده و در صورت کوتاهی در انجام وظایف نمایندگی و یا هرگونه لغزش در این دوران شما را در دانشگاه مورد استیضاح قرار خواهد داد.
امروز نظام مسائل استان به همت جوانان نخبه و دانشجوی استان تهیه شده و برای حل آنان نیز از اساتید و نخبگان دانشگاهی کمک گرفته شده است؛ بدون شک توجه و رسیدگی شما به این مسائل از جمله مطالبات جدی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خواستار است؛ اکنون که به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده اید؛ ضمن تأسی به آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمعیا و لا تفرقوا» نماینده تمامی مردم اعم از شیعه و سنی و یا فارس و بلوچ بوده و در جهت حل مشکلات آحاد امت شهید پرور این دیار از هیچگونه تلاشی دریغ ننمائید.
در پایان خطاب به مردم شریف و انقلابی استان سیستان و بلوچستان عرض می‌داریم: ما فرزندان شما در دانشگاه، با رصد دقیق مسائل استان و مطالعه راه‌های حل مشکلات مردم، لحظه‌ای از مطالبه حقوق مردم دست نخواهیم کشید و با تمام توان برای پیشرفت و آبادنی این سرزمین تلاش خواهیم نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان