Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:13:22 GMT

توافق لغو روادید میان قطر و روسیه اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۷۱۴

توافق لغو روادید میان قطر و روسیه اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری رسمی روسیا الیوم،توافق لغو روادید بین روسیه و قطر از امروز یکشنبه به مرحله اجرا درآمد و شهروندان قطری از این پس می‌توانند بدون ویزا وارد روسیه شوند.

وزارت خارجه روسیه پیشتر اعلام کرده بود که توافق لغو روادید که در تاریخ ۲۷ دسامبر(۶ دی ماه) میان دو طرف امضا شده، ۲۳ ماه فوریه (۴ اسفند) اجرایی می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر سال ۲۰۱۷ روادید ورود شهروندان روس به این کشور را لغو کرده بود.

طبق توافق صورت گرفته بین طرفین، شهروندان روس و قطری که تصمیم به تحصیل، کار و یا اقامت در اراضی دو کشور را ندارند، می‌توانند به مدت ۹۰ روز پیاپی در خاک کشور دیگر بمانند.

البته بنابر این توافق، مجموع مدت حضور شهروندان در خاک کشور دیگر نمی‌تواند بیش از ۹۰ روز در هر مدت زمانی ۱۸۰ روزه باشد.    

برچسب‌ها قطر روسیه روادید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر روسیه روادید قطر روسیه روادید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود