Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@02:59:29 GMT

کشف ۵۰۰ هزار ماسک احتکار شده در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۰۷۳۴

کشف ۵۰۰ هزار ماسک احتکار شده در شرق تهران

خبرگزاری میزان- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف یک محموله ماسک احتکار شده در منطقه گلبرگ تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 16:29 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۵۶۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار کیوان ظهیری گفت: شب گذشته اهالی منطقه گلبرگ در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند که مرد جوانی در جلوی پارکینگ خانه اش در حال خالی کردن بسته‌های ماسک پزشکی است که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ همراه با رییس کلانتری سرهنگ شریفی مقدم در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با حضور در محل و بررسی‌های ابتدایی اطمینان پیدا کردند که مرد جوان تعداد ۲۵۰ جعبه‌های کارتن که روی آنها نفس نوشته شده را داخل پارکینگ خانه اش قرار داده است که ابتدا این مرد در خانه را به روی ماموران باز نکرده که پس از هماهنگی با مقام قضایی و حضور یک کلید ساز در ورودی ساختمان باز شد و ماموران با تعداد ۵۰۰ هزار ماسک پزشکی احتکار شده در انباری این ساختمان را به دست آوردند.


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام داشت: متهم که یک همسر تبعه چین دارد، در محل دستگیر و در تحقیقات مشخص شد وی این تعداد ماسک را از یک کارخانه تولیدی در منطقه بومهن خریداری کرده و قصد داشته با احتکار آن و در زمان مناسب با قیمت بالایی اقدام به فروش کند.


سردار ظهیری ادامه داد: با اعلام این خبر دادستان منطقه و بازپرس تعزیرات در محل حضور پیدا کرده و پس از اقدامات ابتدایی ماسک‌ها توسط تیمی از دانشگاه علوم پزشکی به داروخانه‌های همان منطقه منتقل شد.


این مقام انتظامی اعلام کرد: حساسیت موضوع شیوع بیماری کروناویروس ۲۰۱۹ باعث شده تا همه کلانتری‌های و مقر‌های انتظامی در پایتخت بررسی و رصد بحث احتکار و توزیع ماسک‌ها در دستور کار ماموران قرار گرفته و به صورت جدی این موضوع در دستور کار ماموران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: علت گرانی ماسک چیست؟/صادرات ماسک همچنان ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماسک ماسک سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی توییتر(ایکس)  با انتشار یک نظرسنجی در اعتراض به حامیان فلسطین در آمریکا پیشنهاد عجیبی داد و گفت: قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان(اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران