Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:19:37 GMT

شکست داماش مقابل صدرنشین با لشکر نصفه و نیمه!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۱۰۳۰

شکست داماش مقابل صدرنشین با لشکر نصفه و نیمه!

تیم فوتبال داماش گیلان در غیاب هوادارانش در دیداری خانگی از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل مس رفسنجان تن به شکست سه بر یک داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۱۹ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور: سعاد وفاپیشه

کمک‌داوران: رامین بابایی و محمد شاکر

داور چهارم: رضوان سرشار

ناظر داوری: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، آزاد جعفر زاده، سعید باقرپسند، شهاب محرایی، معراج پورتقی، علیرضا توکلی، محمدرضا مهدوی، سیدکاظم رحمانی، میثاق جلوه، محمد غلامی و میلاد پورمحسن.

سرمربی: مازیار ربیعی‌فر

لشکر نصفه و نیمه داماش در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که در بازی امروز ۱۵ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد؛ آرمین منفرددوست و مهدی نظر محمد پناه به دلیل محرومیت و سینا شاه‌عباسی، جابر نصیری و میلاد صفایی به علت مصدومیت غایبان داماش در بازی امروز هستند.

محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، علی حق‌دوست، سعید طالبی، میثم میرپسندیده، میعاد یزدانی، عباس کندل و سید سجاد موسوی از دیگر غایبین داماش مقابل مس بوده که به نظر می‌رسد به دلیل دریافت مطالباتشان در این دیدار حضور پیدا نکردند.

در سوی مقابل مس رفسنجان پیش از آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک با کسب ۴۹ امتیاز و اختلافی هفت امتیازی نسبت به همنام کرمانی در صدر جدول ایستاده است؛ این تیم هفته گذشته در دیداری پرحاشیه مقابل آرمان گهر سیرجان به پیروزی دست‌یافته و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

دیدار دو تیم در سکوت ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد؛ سکوتی که به دلیل محرومیت هواداران داماشی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به تماشاگران تحمیل‌شده است.

داماش بازی را بهتر از رقیب صدرنشین آغاز کرد ولی شاگردان ربیعی خیلی زود بازی را خیلی زود به تعادل کشاندند؛ محسن آذرباد بازیکنی که پیش فصل را با داماش آغاز کرده بود موفق شد نخستین گل مسابقه را برای تیم میهمان به ثمر برساند.

پسران شهر باران مقابل صدرنشین لیگ حرفی برای گفتن نداشتند و در غیاب «هواداران» بزرگ‌ترین سرمایه تیمشان گل دوم را نیز دریافت کردند، این گل توسط علی پورمحمد در دقیقه ۳۱ به ثمر رسید.

شاگردان ربیعی در دقیقه ۴۲ موفق شدند یکی از گل‌های دریافتی را پاسخ دهند، این گل توسط میثاق جلوه به ثمر رسید و اختلاف را به حداقل کاهش داد.

داماش در نیمه دوم برای جبران پا به میدان گذاشت ولی این مسی‌ها بودند که در دقیقه ۷۰ توسط بهروز افشار به سومین گل خود دست پیداکرده و با نتیجه سه بر یک تیم داماش را شکست دادند.

در حاشیه:

* دیدار دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس رفسنجان با تصمیم «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

* تیم فوتبال داماش به دلیل محرومیت، مصدومیت و اعتصاب برخی بازیکنان خود و عدم همراهی در بازی امروز فقط سه بازیکن بر روی نیمکت برای تعویض دارد!

* دیدار دو تیم با چهار دقیقه تأخیر آغاز شد.

* مهرداد رضایی بازیکن مس رفسنجان پس از تعویض به دلیل اهانت به سمت نیمکت داماش توسط داور با کارت قرمز اخراج شد.

* اعضای تیم فوتبال داماش گیلان در طول هفته اخیر از انجام تمرین سرباز زده و بدون تمرین مقابل صدرنشین لیگ صف‌آرایی کردند.

* محمدرضا مهدوی در غیاب محمد مختاری، بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال داماش گیلان را بر بازو بست.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: داماش گیلان مس رفسنجان ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس ورزشگاه سردار جنگل رشت تیم فوتبال داماش گیلان مس رفسنجان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است