Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی ضمن اعلام آمادگی کامل این نهاد برای همکاری با وزارت بهداشت، خواستار اهتمام جدی این وزارتخانه به مسئله سلامت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اطلاعات در خصوص ویروس کرونا، تاکید کرد: حفظ سلامت زائران بارگاه منور رضوی اولویت نخست آستان قدس است و بر این اساس آمادگی داریم به منظور اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه، بنا بر سیاست های وزارت بهداشت عمل نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آستان قدس در راستای حفظ سلامت زائران موظف به همکاری با وزارت بهداشت است و از مسئولان حوزه سلامت کشور انتظار می رود، به سلامت زائران و مجاوران اهتمام جدی داشته باشند. 

تولیت آستان قدس رضوی: رشادت‌های مدافعان حرم امنیت ایران و کشورهای منطقه را به ارمغان آورده استانتخابات ایران| تولیت آستان قدس رضوی: نمایندگان مجلس باید روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر استکبار را داشته باشندانتخابات ایران| تولیت آستان قدس رضوی رای خود را به صندوق انداخت‌

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن قدردانی از اقدامات و همکاری‌های آستان قدس با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بر آمادگی بیش از پیش این وزارتخانه با آستان قدس در جهت حفظ سلامت  زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی تاکید کرد.

شایان ذکر است آستان قدس رضوی از ابتدای بهمن ماه سال جاری اقدامات پیشگیرانه خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت حفظ سلامت زائران، کارکنان، خدمه و خادمیاران این مضجع شریف به عمل آورده است.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حفظ سلامت زائران زائران و مجاوران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد ایرانی‌ها از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند

آفتاب‌‌نیوز :

 حسین فرشیدی، در همایش پویش ملی سلامت دهان و دندان، گفت: بسیاری از بیماری‌ها از جمله فراموشی و سرطان بر اثر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است.

وی افزود: باید به سبک زندگی سالم برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌های غیر واگیر در زمینه بیماری‌های دهان و دندان توجه شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نباید فقط به شناسایی بیماری‌های غیر واگیر و درمان آن اکتفا کرد بلکه باید از ابتلای دیگر هم‌وطنان به این بیماری‌ها از جمله بیماری‌های دهان و دندان پیشگیری کرد.

فرشیدی افزود: باید همانند غربالگری فشار خون و دیابت که پارسال در کشور انجام شد بیماری‌های دهان و دندان نیز در شبکه نظام سلامت غربالگری شود تا توجه مردم به این بیماری و روش‌های پیشگیری از آن جلب شود.

وی گفت: هزینه درمان بیماری‌های دهان و دندان بالاست، زیرا در طول سال‌ها این بیماری‌ها ایجاد شده و درمان نشده باقی مانده است، از این رو باید به خود مراقبتی و توجه به سلامت دهان و دندان در برنامه سلامت خانواده توجه شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: وزارت بهداشت در تأمین تجهیزات و پشتیبانی از ارتقای سلامت خانواده و افزایش سلامت دهان و دندان با هدف پیشگیری از ابتلاء به این نوع بیماری‌ها آماده همکاری است.

فرشیدی افزود: استفاده از هوش مصنوعی به ویژه برای تشخیص عکس‌های پزشکی در ارتقای سلامت دهان و دندان کشور مفید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد ایرانی‌ها از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند
  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • این بیماری شایع‌ترین بیماری بشر است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل