Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری تهران از کارشناسی و بررسی دقیق‌تر طرح کاهش آلودگی هوا و تدوین طرح ترافیک جدید مبتنی بر منافع شهروندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، تقی زاده در پایان نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در پی نارضایتی شهروندان از طرح کاهش آلودگی هوا در شهریور ماه امسال مطالبه شهرداری تهران در خصوص نحوه و جایگزینی اجرای این طرح اجرا شد و نهایتا مقرر شد شهرداری طرح جایگزین را تقدیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر بود شهرداری تهران با آسیب شناسی این طرح جایگزین مناسبی را تدوین کند و در این راستا فرصت چند ماه به شهرداری تهران داده شد.

وی ادامه داد: طرح ترافیک جدید باید چند وجهی باشد و جنبه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی را در نظر بگیرد و علاوه بر آن منافع شهروندان را نیز در تدوین طرح جدید در نظر بگیرد.

وی تاکید  کرد: آن چه که مردم عمدتا از طرح کاهش آلودگی هوا یا طرح ترافیک در ذهن دارند کسب درآمد برای شهرداری تهران است این در حالیست که کاهش آلودگی هوا باید اصلی ترین هدف در اجرای چنین طرح‌هایی باشد لذا نحوه اخذ عوارض باید مبتنی بر منافع شهروندان باشد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این که برای تدوین طرح ترافیک جدید مقرر شد جلساتی مشترک میان شهرداری تهران ، محیط زیست و پلیس راهور و اداره کل دفتر فنی استانداری تهران برگزار شود افزود: قطعا در این جلسات ابعاد مختلف طرح کاهش آلودگی هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد و کارشناسی دقیق تری بر روی این طرح انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران آلودگي هواي تهران طرح ترافيك طرح کاهش آلودگی هوا طرح ترافیک جدید شهرداری تهران تدوین طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده