Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی آبدار روز یکشنبه در جلسه با فعالان و اصناف بازار تاریخی تبریز با محوریت جلب مشارکت فعالانه و ترغیب به فعالیت در ایام نوروز ۹۹ گفت: با توجه به اینکه بازار تاریخی تبریز یکی از مهم‌ترین کانون‌های گردشگر پذیر تبریز است، لذا همکاری و مساعدت اصناف بازار در تداوم فعالیت آن در ایام نوروز امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبدار همچنین از آغاز رایزنی با اصناف بازار تبریز خبر داد و گفت: طبق رایزنی‌های انجام‌شده با اصناف بازار، امیدواریم از نخستین روز نوروز ۹۹ شاهد فعالیت بازار و میزبانی این اثر فاخر تاریخی از گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

وی به لزوم ارتقای زیرساخت‌های گردشگری و خدمات بهداشتی در نقاط گردشگر پذیر شهر اشاره کرد و گفت: ارتقا این زیرساخت‌ها خصوصاً در نقاطی مانند بازار تبریز که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر محسوب می‌شود، بسیار حائز اهمیت است، ازاین‌رو لازم است تا در این راستا شهرداری و هیئت امنای بازار نیز برای تکمیل نواقص زیرساختی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، افزود: از دیگر برنامه‌هایی که در راستای برگزاری هر چه بهتر ایام نوروز و ثبت خاطرات خوش برای گردشگران در نظر گرفته‌شده برگزاری تورهای ویژه بازارگردی، آیین‌های سنتی نوروز و همچنین برپایی سفره‌های هفت‌سین در محدوده بازار است.

آبدار با تأکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه و ستاد اجرایی خدمات سفر برای فراهم‌سازی موقعیتی شایسته برای پذیرش گردشگران در بازار تاریخی تبریز، گفت: در این راستا آماده نمودن فضای کالبدی بازار و خیابان‌های اطراف آن به لحاظ پیرایش، شستشو و نیز رسیدگی به فضای سبز حیاط سراهای بازار و همچنین پیگیری فعالیت پارکینگ‌های واقع در محدوده بازار در ایام نوروز ۹۹ از جمله اقداماتی است که باید با همکاری شهرداری تبریز انجام گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی همچنین به دیگر برنامه‌های مطرح‌شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: ارائه طرح اعمال تخفیف ۲۰ درصدی در فروش با هماهنگی اتحادیه‌های مربوط و هیئت امنای بازار، برگزاری جشنواره و برنامه‌های آئینی در راستای فراهم‌سازی فضایی شاد در بازار سرپوشیده تبریز از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام نوروز ۹۹ در نظر گرفته‌شده است.

بازار تاریخی تبریز با یک کیلومتر مربع وسعت و به عنوان بزرگ ترین سازه مسقف جهان در فهرست آثار یونسکو ثبت شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جهان گردشگران داخلی و خارجی گردشگری گردشگری و صنایع دستی نوروز انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بازار تاریخی تبریز اصناف بازار ایام نوروز نوروز ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۲۰ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۹ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی در سطح ۷۴۴ هزار و ۱۰۰ واحد رسید تا شاهد روندی منفی باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۲ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان ثبت شد سرانه خرید حقیقی‌ها ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۳ میلیون تومان رقم خورد و امروز ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او گفت: امروز ۲۱ درصد بازار مثبت و ۶۱۵ نماد به عبارتی ۷۹ درصد بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز صنعت کانه‌های فلزی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی هم به صنعت بانک‌ها اختصاص یافت.

سالگرد ریزش تاریخی شاخص کل بورس

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: از جمله عوامل اثر گذار بر روند بازار می‌تواند به موعد تاریخی اشاره کرد سابقه نشان داده هر ریزشی که در یک سال داشته باشیم سال بعد هم در آن روز هیجان را تجربه خواهیم کرد ۱۷ اردیبهشت سال گذشته شاهد یکی از ریزش‌های تاریخی شاخص بورس بودیم ریزشی که با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه شد، کاهش نرخ دلار و بحث مالیاتی هم از دیگر عوامل اثر گذار بر روند نزولی بازار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی