Web Analytics Made Easy - Statcounter

معجزه آنفیلد هنوز داستان‌هایی برای بازگو شدن دارد.

طرفداری- جدال اندی رابرتسون و لیونل مسی در دقایق اولیه بازگشت معجزه‌آسای لیورپول مقابل بارسلونا، یکی از صحنه‌های جالب دیدار فصل گذشته این دو تیم از چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد بود. پس از شکست 3-0 لیورپول در ورزشگاه نیوکمپ، با نتیجه باورنکردنی 4-0 موفق شد تا با غلبه بر بارسلونا، به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل، رابرتسون و فابینیو در صحنه‌ای که توسط داور خطا تشخیص داده نشد، لیونل مسی را در نزدیکی محوطه جریمه قرمزها به چالش کشیده بودند. جایی که رابرتسون حالت موی لیونل مسی را بر هم ریخته و نیمی از آن را نیز با دست خود می‌کشید! حالا مدافع اسکاتلندی لیورپول می‌گوید از آن جدال با فوق‌ستاره آرژانتینی پشیمان است.

وقتی به چیزهای گذشته نگاه می‌کنم، از مسئله خاصی پشیمان نیستم؛ چون فکر می‌کنم اگر موردی را تجربه کرده‌اید، باعث شده تا به فرد کنونی تبدیل شوید. اما آن صحنه جدال با مسی چیزی است که درباره‌اش پشیمانم. دوست ندارم آن را تماشا کنم. هنگامی که پس از بازی آن را دیدم، بسیار ناراحت شدم. آن روز تمام ما این ذهنیت را داشتیم که هیچ چیزی نباید مقابل راه ما برای صعود به فینال قرار بگیرد و چنین جو خاصی نیز اطراف ورزشگاه برقرار بود. من و فابینیو مسی را تعقیب می‌کردیم. پاهای ما به یکدیگر گره خورد و روی زمین افتادیم. باید چنین کاری را مقابل بهترین بازیکن تاریخ فوتبال انجام دهید.  

رابرتسون ادامه داد:

 چیزی جز ادای احترام برای مسی و بارسلونا در اختیار ندارم. با این حال ذهنیت ما این گونه بود که در بازی رفت با نتیجه 3-0 شکست خورده‌ایم. نیاز به معجزه و یک چیز خاص داریم و اگر چنین چیز کوچکی باعث می‌شود که بهترین بازیکن جهان به بالاترین میزان پتانسیل خود نرسد، باید آن را انجام دهیم. اما حالا از انجام آن پشیمان هستم. به عنوان یک شخص، من شخصی نیستم که این گونه کارها را انجام دهد. شخصیتم این طور نیست. آن شب اتفاقاتی افتاد که واقعا آن را به یاد نمی‌آورید. پروسه‌ای پشتش نبود. برای بازی آماده بودیم، هواداران جوش و خروشی راه انداخته بودند و شما می‌توانستید در این جو باشید. بالاخره انسان هستید. 

 رابرتسون بیش‌تر درباره شرایط لیورپول در بازی برگشت از دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته توضیح می‌دهد.

ما با نتیجه 3-0 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عقب بودیم که می‌خواستیم قدمی مثبت نسبت به فصل گذشته آن برداریم. پر سر و صداترین رختکنی بود که قبل از  یک بازی دیده بودم. می‌توانستید این تمرکز و اراده را در تمامی ما مشاهده کنید و شاید من خط قرمز را رد کردم. به نظرم هواداران لیورپول این مسئله را دوست داشتند. حس کردم شاید این تیم به خوبی می‌تواند معرف تیمی چون لیورپول باشد. لیورپول شهری با طبقه بزرگ کارگر است. ما به ورزشگاه رفتیم و سخت کوشی خود را نشان دادیم. شاید در بازی‌هایی نیز شکست خوردیم اما چیزی که نمی‌توانید زیر سوال ببرید این است که ما همه 100 درصد توان خود را گذاشته‌ایم.

لیورپول در روز دوشنبه باید به مصاف وست هم برود. قرمزها تنها به 15 امتیاز دیگر برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ برتر نیازمند هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد

کورسوی امید شاگردان یورگن کلوپ برای قهرمانی در لیگ برتر با پیروزی قاطع آنها برابر تاتنهام در آنفیلد زنده ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای روز سوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول پذیرای تاتنهام بود و در پایان این بازی موفق شد میهمان لندنی‌اش را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

محمد صلاح در دقیقه 16 و اندی رابرتسون در دقیقه 45 گل‌های لیورپول در نیمه نخست را به ثمر رساندند و این اتفاق در نیمه دوم توسط کودی خاکپو در دقیقه 50 و هاروی الیوت در دقیقه 59 تکرار شد. تاتنهام در اواخر مسابقه دو تا از گل‌های خورده را توسط ریچارلیسون در دقیقه 72 و سون هئونگ مین در دقیقه 77 جبران کرد، اما این برای فرار شاگردان آنگه پوستکوغلو از شکست کافی نبود.

به این ترتیب بیست‌و‌سومین پیروزی لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره ثبت شد و این تیم با 78 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد تا حداقل همچنان روی کاغذ برای قهرمانی شانس داشته باشد. تاتنهام اما با قبول یازدهمین شکستش فرصت خوبی را که برای کاهش فاصله‌اش با استون‌ویلای رده چهارمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشت، از دست داد. تاتنهام اکنون با وجود یک بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا هفت امتیاز کمتر دارد و یک پیروزی دیگر برای استون‌ویلا، جبران این فاصله را غیرممکن خواهد کرد، ضمن اینکه بازی معوقه تاتنهامی‌ها مقابل منچسترسیتی است که برای قهرمان شدن در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد

 

در آخرین بازی از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، فردا (دوشنبه) از ساعت 22:30 منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، آرسنال با 83 امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی با 82 امتیاز و بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و پس از آنهم لیورپول و استون‌ویلا به ترتیب با 78 و 67 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه و رویایی که هرگز در پاری سن ژرمن تحقق نیافت / عکس
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • (ویدئو) گل دوم لیورپول به تاتنهام توسط رابرتسون در دقیقه ۴۵
  • گل اندی رابرتسون به تاتنهام (لیورپول 2-0 تاتنهام)
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟