Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورونیوز، وی در حساب توئیتری خود با انتشار یک عکس از دوران جوانی‌اش و گذاشتن یک لینک به زبان‌های آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی اعلام کرد خوشحال می‌شود افرادی که مانند او در تاریخ ۱۴ مارس ۶۰ ساله می‌شوند در جشن تولد او حضور پیدا کنند. وی از این افراد خواست در لینکی که منتشر کرده است، ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، طبق بیانیه دفتر ریاست جمهوری سوئیس، این گردهمایی قرار است که در شهر برن این کشور برگزار شود و تعداد شرکت‌کنندگان محدود باشد.

افراد واجد الشرایط علاوه بر پر کردن فرم ثبت نام باید یک نسخه از شناسنامه یا گذرنامه خود را برای اثبات تاریخ تولدشان ارسال کنند.

طبق آمارهای ثبت شده، ۸ هزار ۴۹۲ نفر در ماه می سال ۱۹۶۰ در سوئیس متولد شده‌اند و این بدین معنی است که به‌طور متوسط در هر روز ۲۷۴ نفر در آن سال به‌دنیا آمده‌اند.

ریاست جمهوری در سوئیس نقشی کاملا تشریفاتی دارد و هر سال یک نفر رئیس جمهور می‌شود. در واقع رئیس جمهور و معاونش از میان هفت نفر عضو شورای فدرال انتخاب می‌شوند. شورای فدرال همچنین مسئولیت هفت وزارتخانه کشور را نیز به عهده دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سوئیس جشن تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اپل اینسایدر، طبق اطلاعات موجود این ممنوعیت از مقرهای نیروهای هوایی کره جنوبی آغاز شده است. طبق گزارش به دست آمده تمام دستگاه هایی که قادر به ضبط صوت باشند و به اپلیکیشن های طرف ثالث اجازه نمی دهند این قابلیت را مسدود کنند، مشمول این ممنوعیت می شوند. به طور خاص در این گزارش به آیفون اشاره شده است.

در سندی که ارتش منتشر کرده، آمده است: باید از هرگونه ضبط صدا، نه فقط ارتباطات رسمی از جمله جلسات، مکالمات اداری، اعلامیه های تجاری و شکایات و مشاوره با مردم، بلکه همچنین ارتباطات غیررسمی مانند تماس های تلفنی خصوصی (در داخل ساختمان های نظامی) جلوگیری شود.

به گفته منابع آگاه از امر آیفون به طور خاص در ارتش ممنوع شده است. اما دستگاه های اندرویدی از چنین ممنوعیتی مستثنی هستند.

البته ممنوعیت فقط شامل آیفون نمی شود و دستگاه های پوشیدنی مانند اپل واچ را نیز در بر می گیرد.

به نظر می رسد مشکل از آنجا نشات می گیرد که اپلیکیشن مدیریت امنیت دستگاه تلفن همراه سازمان دفاع ملی روی دستگاه های آیفون نمی تواند استفاده از میکروفون را مسدود کند. این برنامه در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه شده و تمام افراد ارتش از ۲۰۲۱ میلادی ملزم به نصب آن هستند.

همچنین در این گزارش به شکایت کاربران از نرم افزار و محدودیت های ناهمخوانی آن با توجه به مدل، ساختار و سیستم عامل دستگاه ها شکایت داشته اند. به گفته یک مقام ارتشی چنین کاستی هایی روی یک دستگاه اندروید با آپدیت نرم افزاری برطرف می شوند.

کد خبر 6087820

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو