Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:33:29 GMT

شکست سپیدرود در نبرد ۶ امتیازی!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۲۶۳۰

شکست سپیدرود در نبرد ۶ امتیازی!

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال نبرد انتهای جدولی‌ها را مقابل رایکای بابل با نتیجه سه بر دو واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و رایکا بابل در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۱۵ درورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌داوران: محمدرضا مدیر روستا، مهدی سیفی

داور چهارم: مصطفی بینش

ناظر داوری: رسول فروغی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

میکاییل ایمن تراج، ابوالفضل قربانی، محمود خمیسی (از دقیقه ۶۵ جواد آقایی پور)، وحید سبزی، حسام یعقوبی (از دقیقه ۸۰ هومن ربیع زاده)، میثم کریمی، مهیار نوری، یاسر حاتم زاده، فرزاد محمدی، ساسان شیرمردی، محمد شادکام (از دقیقه ۷۰ بابک عبدالله زاده).

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب رایکا بابل:

سعید ابراهیم پور، میلاد باقری، سعید حیدری، امیرحسین یحیی زاده (از دقیقه ۸۲ مهرداد قاسمی نژاد)، امین رضایی قلعه، مهرداد حیدری، سید جواد شفیعی، محمدجواد محمدی، محسن آقایی، صائب محبی، کریم احمدی (از دقیقه ۹۰ ابوالفضل آذرنوشان).

سرمربی: رحمان رضایی

دو تیم شمالی در فصل جدید نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کرده و در رده‌های پایینی جدول حضور دارند؛ سپیدرود با تغییر سرمربی خود نتوانسته از جمع سه تیم پایینی جدا شود و در سوی مقابل رایکا نیز با حضور نظرمحمدی روندش تغییری نکرده و رحمان رضایی جایگزین نظرمحمدی مستعفی در این تیم شد.

دو تیم نبردی هجومی از خود به نمایش گذاشته و این رایکا بود که در دقیقه ۲۰ مسابقه توسط مهرداد حیدری به گل رسید؛ شوت سرکش کریم احمدی با واکنش ایمن تراج به حیدری رسیده و این بازیکن گل نخست مسابقه را به ثمر رساند.

پس‌ازاین گل تیم سپیدرود برشدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه ۳۰ توسط یاسر حاتم زاده با شوتی سرکش بازی را به‌تساوی بکشاند؛ محسن آقایی در دقیقه ۴۵ دگرباره تیم میزبان را با ضربه سری دقیق از روی یک ضربه ارسالی از نقطه کرنر پیش انداخت.

درحالی‌که دو تیم برای خروج از زمین آماده می‌شدند این حاتم زاده بود که با دابل خود مانع شکست سپیدرود در نیمه نخست شد؛ سانتر مواج میثم کریمی با چرخش سر حاتم زاده در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست بازی را به‌تساوی کشاند.

رایکا در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و در موقعیتی مشکوک به گل رسید؛ شوت بازیکنان رایکا به مدافع سپیدرود برخورد کرده و داور در تصمیمی سختگیرانه برای تیم میزبان تصمیم به اعلام یک ضربه پنالتی گرفت؛ این پنالتی در دقیقه ۵۲ توسط مهرداد حیدری به گل تبدیل شد و رایکا با نتیجه سه بر دو مقابل سپیدرود به برتری رسید.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال:

آلومینیوم اراک ۱ – بادران تهران ۰

رایکا بابل ۳ – سپیدرود رشت ۲

مس کرمان ۲ – گل ریحان البرز ۰

داماش گیلان ۱ – مس رفسنجان ۳

ملوان انزلی ۰ – نود ارومیه ۰

سرخ‌پوشان پاکدشت ۲ – فجر شهید سپاسی شیراز ۱

قشقایی شیراز ۰ – استقلال خوزستان ۱

آرمان گهر سیرجان ۰ – خوشه طلایی ساوه ۰

علم و ادب تبریز ۰ – نیروی زمینی تهران ۳

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب ۲۳ امتیاز به مکان هفدهم جدول سقوط کرده و یکی از سه تیم در معرض سقوط به لیگ دسته دوم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سپیدرود رشت رایکا بابل لیگ یک فوتبال تیم فوتبال سپیدرود رشت حاتم زاده دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!