Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حیدری روز یکشنبه در مجمع عمومی و سالانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین، افزود: این مسابقات به زودی با حضور بیش از ۱۰۰ کشور در ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کونگ فو و هنرهای رزمی جامعه آماری بسیار زیادی در کشور دارد، اضافه کرد: استقبال خوبی از میزبانی ایران از مسابقات جهانی به خاطر موفقیت‌های خیلی زیاد کونگ فوکاران ایرانی صورت گرفت و بیش از ۱۰۰ کشور حتی آمریکا اعلام آمادگی کردند که با تیم‌های مردان و زنان خود در این مسابقات حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول افزود: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در تلاش است که برای اولین بار این ورزش را به نام ایران در جهان ثبت کند که کارهای مقدماتی آن انجام شده است و احتمالا در سال ۹۹ این اتفاق انجام شود.

حیدری با اشاره به کونگ فو قزوین، گفت: این استان از دیرباز سابقه خوبی در این رشته داشته و قهرمانان زیادی را به ایران معرفی کرده است.

وی افزود: رتبه هیات استان قزوین در سال  گذشته، ۲۲ بوده است که با اهتمام صورت گرفته در سال جاری به رتبه ۱۰ رسیده و پیشرفت خوبی داشته است.

حیدری گفت: امیدواریم کونگ فو استان قزوین با گسترش این ورزش در شهرستان‌ها به رتبه‌های بهتری دست یابد و بتواند استعدادها و توانمندی‌های خود را در سطح کشور به نمایش بگذارد.

وی از مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین درخواست کرد: خانه کونگ فو و هنرهای رزمی را در استان قزوین راه اندازی کند تا برای توسعه این رشته گام‌های بلندی برداشته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این جلسه ضمن قدردانی از موفقیت‌های هیات استان و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در بخش زنان و مردان، گفت: این میزبانی‌ اتفاق خوبی برای رشته کونگ فو و هنرهای رزمی استان بود و موجب رشد و توسعه بیشتر آن شد.

عباس علایی مقدم افزود: مربیان خوبی در رشته کونگ فو در استان در حال فعالیت هستند و توجه به شهرستان‌ها زمینه رشد بیشتر این رشته را فراهم می‌کند.

رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در ادامه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار کرد و بر همکاری بیشتر برای ایجاد خانه کونگ فو در استان تاکید نمود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ایران جامعه جهان مدیر کل ورزش و جوانان استان مردان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد