Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دانیال اسماعیلی فر بعد از شکست ذوب‌آهن به استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من داور نیستم راجع به داوری نظر بدهم ولی در آن صحنه عصبی شدم و فقط امیدوارم تصمیمی که گرفته است درست باشد. به نظرم جالب نبود دو روز قبل از بازی داور را عوض کنند. گل اول استقلال آفساید بود و همه دیدند و ما هم در رختکن دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان گلی که استقلال به ثمر رساند ما هم ثبت کردیم. بیشتر از این نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم چون کارشناس نیستم. 

وی در ادامه سخنان تندی را علیه میودراگ رادولوویچ مطرح کرد و گفت: ما در چهار بازی شش امتیاز گرفته‌ایم و نسبت به نیم فصل اول تغییری نداشتیم. به نظر من مربی زمان نمی‌خواهد ما را بشناسد باید ما را باور کند. وقتی روز قبل از بازی یک سری حرف‌ها می‌زند و می‌گوید ما شرایط حضور در بین 5 تیم مدعی را نداریم؛ مسئولان باشگاه باید به او بگویند که این تیم شش ماه قبل تنها نماینده ایران در آسیا بوده است. همین تم نایب قهرمان آسیا شده است و کلی از مربی‌های ایرانی دوست دارند که در ذوب‌آهن باشند.

او ادامه داد: آقای یحیی گل محمدی که سرمربی پرسپولیس شده روزی مربی ذوب‌آهن بوده است. کدام مربی هست که بازیکنان ما را نخواهد؟ کل لیگ بازیکنان ذوب‌آهن را می‌خواهد. ایشان برخی مسائل را در رسانه‌ها مطرح کرد و من مجبورم در رسانه‌ جواب بدهم. وقتی این مسائل را می‌گوید به بازیکنان برمی‌خورد. اگر من بازیکن ضعیفی هستم ولی در تیم هستم و ایشان هم مربی همین تیم است. باید مستقیم با خود ما حرف بزند. وقتی می‌گوید که من آرزو داشتم فلان بازیکن را داشته باشم من هم به ایشان جواب می‌دهم که خیلی از مربی‌ها آرزو داشتند که بازیکنان ذوب‌آهن را داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان دانیال اسماعیلی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!