Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با پیگیری‌های همکاران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان، سند مالکیت بیش از ۱۸۵ هکتار از اراضی موقوفه امامزاده علی‌اکبر (ع) آرادان اخذ شد.

او افراد: ارزش ریالی این اراضی بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که به‌منظور تثبیت مالکیت و جلوگیری از تضییع حقوق موقوفه از چندی پیش پیگیری اخذ سند مالکیت این موقوفات در دستور کار همکاران ثبتی در اداره گرمسار و آرادان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این زمین‌ها با کاربری مزروعی و مسکونی بوده و بر اساس قوانین و ضوابط اوقافی به اجاره داده شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی تصریح کرد: درآمد حاصل از این موقوفات نیز بر اساس نیات واقفان خیراندیش صرف اطعام فقرا در شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان، حقوق خادم امامزاده علی‌اکبر (ع) و تعمیر و بازسازی بقعه می‌شود.

او تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ سند مالکیت موقوفات را یکی از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان دانست و عنوان کرد: تثبیت مالکیت موقوفات برنامه ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است و به‌صورت ویژه این مهم توسط همکاران ثبتی ما در سطح استان در حال پیگیری است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اخذ سند مالکیت تثبیت مالکیت موقوفات اوقاف و امور خیریه استان سمنان سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی صیانت و حفاظت از منابع آبی، در سال گذشته گروه‌های گشت و بازرسی امور آب مشهد در محدوده تحت پوشش پس از طی مراحل قانونی و با همکاری نیروی انتظامی  ۹۱ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها را بازگشایی و رفع تصرف کرد.

محمد برزویی افزود: در همین مدت ۶۹ هزار و ۳۸۸ متر بستر رودخانه‌ها هم لایروبی شد.

دیگر خبرها

  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات