Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهورزان شهرستان میناب به دلیل عدم پرداخت معوقات و مسائل حقوقیشان مقابل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اعتصاب کردند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میناب، ظهر امروز بیش از 100 نفر از بهیاران شهرستان میناب در مقابل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اعتصاب و تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأکید وزیر بهداشت بر ضرورت توجه به نقش ماما و بهورز در راستای ارتقای شاخص‌های سلامتبیش از 100 بهورز بومی جذب خانه‌های بهداشت همدان می‌شوند«بر بال ابرها»، روایتی از تلاش‌ فداکارانه یک بهورز در مناطق روستاییِ صعب‌العبور

این بهورزان با این شعار که تا معوقات عقب افتاده یکساله آنان پرداخت نشود کار نمی‌کنند، خواستار رسیدگی مسؤلین بهداشت و درمان استان هرمزگان به این موضوع شدند.

یکی از بهیاران شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شهرستان میناب اظهار داشت: از اسفند سال 1397 یکسال می‌گذرد اما تاکنون هیچ گونه کارانه ای به ما پرداخت نشده است.

وی افزود: برای بهیارانی که خارج از خانه بهداشت زندگی می‌کنند حق مسکن در نظر گرفته شده که این مسئله نیز قریب به 6 ماه می‌شود که پرداخت نشده است.

به گفته بهیاران در دیماه و بهمن ماه سال جاری دو بند از حقوق آنان که شامل حق نوار مرزی نیز بوده حذف شده، این در حالی است که طی یک‌ماه گذشته حق نوار مرزی فرهنگیان برقرار شده است.

یکی دیگر از بهیاران در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در میناب اظهار داشت: با توجه به اینکه دو بند حقوقی ما از جمله حق نوار مرزی حذف شده است در سفر وزیر بهداشت به بندرعباس نماینده ما بهیاران مینابی نامه‌ای به وی تقدیم کرد.

وی افزود: جواب نامه به دست ما رسید و وزیر قول پیگیری داد.

این بهیار تصریح کرد: جالب توجه است که نزدیک به 500 هزار تومان نیز از حقوق ماه گذشته ما کم شده است.

خبرگزاری تسنیم در ارتباط مکرر با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی موفق به انجام مصاحبه در این زمینه نشد.

انتهای پیام/864/ ع

R7555/P1494/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد