Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:57:32 GMT

مرز مهران به زودی بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۶۶۰

مرز مهران به زودی بازگشایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک، دلیل توقف عملیات جابجایی کالا از سوی گمرک عراق سیاست مبارزه با فساد دولت عراق در این کشور به ویژه جابجایی و دستگیری برخی در گمرکات این کشور در استان واسط با مرز استان ایلام است.

مرز ایران با ترکیه در استان آذربایجان غربی از سوی دولت ترکیه ناگهان بسته شد. با هماهنگی گمرک بازرگان با مدیران گمرک ترکیه در مرز ایران مسافران ایرانی و ترک حاضر در مرز تشریفات خروج و ورود را طی کردند و به کشورهایشان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل بسته شدن مرزهای منتهی به ترکیه در ایران و نخجوان کشور آذربایجان از سوی وزرای کشور و بهداشت ترکیه تدابیری برای سلامت اتباع ترکیه اعلام شده است.

با پیگیری مدیرکل گمرک بازرگان کامیون‌ها و رانندگان ایرانی متوقف در گمرکات ترکیه امشب وارد کشور می‌شوند. دولت ترکیه برای ورود کامیون‌های ترک به ترکیه که در بازرگان متوقف شده اند همچنان مجوز ورود صادر نکرده است. گمرکات و مرزهای ترکمنستان به روی کامیون‌های ایران بسته است

دلیل بسته بودن این مرزها از سوی ترکمنستان تعیین تکلیف مطالبات این کشور از ایران در حوزه انرژی است. بسته بودن این مرزها موضوع جدیدی نیست و چندین بار تکرار شده و در آخرین دفعه قبل از مطرح شدن ویروس کرونا در چین یعنی بیش از یک ماه پیش تا کنون ادامه دارد.

بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی افغانستان و برای ممانعت از شیوع کرونا ویروس که عصر امروز تصویب شد هرگونه رفت و آمد هوایی و زمینی با ایران موقتاً ممنوع شد. ورود جوجه و تخم مرغ از ایران و پاکستان به افغانستان نیز طی این مصوبه فعلاً ممنوع شد. بر اساس بررسی‌های یه عمل آمده و گفتگو با رایزن بازرگانی ایران در افغانستان تردد کالا و کامیون در حال انجام است.

کد خبر 4861411 محمد جندقی

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک گمرک ایران مرز مهران پایانه مرز مهران ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت نفت تولید نفت عبدالناصر همتی قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیرعلی نبویان چشم‌های همه را از تعجب گرد کرد؛ پاسخ حرفه‌ای به مهران مدیری (فیلم) واکنش جالب نیما شعبان‌نژاد به پاسخ‌دهی قاطع امیرعلی نبویان؛ خنده‌های مهران مدیری (فیلم) ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست