Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هاآرتص، ارتش رژیم صهیونیستی گفت که آژیر‌های هشدار حمله هوایی در اشکلون و کوسفیوم به صدا درآمدند.

این در حالی است که ساعتی پیش از آن  و در شامگاه یکشنبه، ۲۰ راکت از طرف گروه‌های مقاومت فلسطین به نقاط مختلف اراضی اشغالی شلیک شده بود. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که تعداد از این راکت‌ها را مورد هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپی اوضاع ملتهب در رژیم صهیونیستی و وحشت شهرک‌نشینان از حملات راکتی حماس، بنیامین نتانیاهو جلسه فوری‌ای را با حضور وزیر دفاع، رئیس ستاد ارتش، رئیس سرویس امنیتی شین بت، رئیس شورای امنیت ملی و سایر مقامات دفاعی در تل آویو ترتیب داده است.

درپی حملات متعدد راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی، شهردار اشکلون دستور افتتاح پناهگاه‌های عمومی را صادر کرده و تمامی فعالیت‌های عمومی در جامعه را لغو کرده است.

سخنگوی پلیس رژیم اشغالگر خبر از افزایش نیروهای امنیتی در نقاط جنوبی اراضی اشغالی داده است. تاکنون ۲ صهیونیست درپی این حملات، مجروح شده‌اند.

گفتنی است، گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی مسئولیت موشکباران ساعات گذشته علیه شهرک نشین‌های صهیونیست را برعهده گرفته و اعلام کرده‌اند که این حملات در پاسخ به ترور شهید محمد الناعم و اهانت به جسد او انجام شده است.

طی ساعات گذشته، بیش از بیست موشک از سمت نوار غزه به سمت شهرک نشین‌های عسقلان و مناطق مجاور غزه در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حملات راکتی اراضی اشغالی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

به گزارش ایمنا، مقاومت اسلامی در بحرین معروف به سرایا الأشتر (گردان‌های اشتر) در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی تاسیس شد. این گروه نام خود را از مالک بن اشتر از یاران امام علی (علیه السلام) گرفته است. کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی