Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی میرسلیم و سیدنظام الدین موسوی دو تن از منتخبین مردم برای مجلس یازدهم امشب ۴ اسفندماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی چالش‌ها و اولویت‌های پیش روی مجلس یازدهم پرداختند.

میرسلیم منتخب مردم برای مجلس یازدهم در ابتدا با اشاره به اینکه قول میدهم تا پای جان به عهد خود وفادار بمانم گفت: مردم از مشکلات اقتصادی و بیکاری رنج می‌برند به طوریکه در مسئله اقتصادی مهمترین موضوع بیکاری است، بیکاری مانع کسب درآمد می‌شود و پس از آن به شخصیت افراد نیز ضربه وارد می‌شود لذا باید بر روی تولید حساب باز کنیم تا اشتغال ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات دولت به پیمانکارانی که کار خود را به پایان رسانده اند باید در اولویت قرار بگیرد افزود: این موضوع باعث شد تا کارگاه‌های بسیاری از آن‌ها تعطیل و در نهایت به افزایش بیکاری بیانجامد.

این منتخب مردم برای مجلس یازدهم با اشاره به اینکه متاسفانه با افت ارزش پول ملی مواجه شده ایم به طوری که ارزش دلاری که سه هزار تومان بود به ۱۵ هزار تومان رسیده است گفت: در این فاصله قیمت‌ها افزایش یافته و حقوق مردم تنها در حد ۱۵ درصد افزایش یافته است و لذا در این ماجرا مردم خیلی ضرر کردند به طوری که قدرت خرید آن‌ها افت کرده است، دولت حق ندارد به ارزش پول ملی دست بزند، دولت باید مصوبه مجلس را می‌گرفت، اما هیچ یک انجام نداد، چرا مجلس در برابر این حرکت بی تفاوت بود؟

در حال تکمیل ... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مصوبات مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طهانی مقدم: طرح سربازی حرفه ای باعث افزایش کارآمدی سربازان می‌شود + فیلم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بدون مشورت با ستاد نیروهای مسلح نمی‌توان در خصوص سربازی حرفه ای طرحی خام ارائه کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ علی طهرانی مقدم ، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در برنامه بهارستان دوازدهم گفت:مجلس یازدهم در سه حوزه نظارت، قانون گذاری و خود نمایندگان ناکارآمدی داشته است.

وی در خصوص موضوع سربازی گفت: بدون مشورت با ستاد نیروهای مسلح نمی‌توان در خصوص سربازی حرفه ای طرحی خام ارائه کرد.

وی افزود: در بحث سربازی حرفه ای ضرورت ارتقای بهره‌وری سربازان که عموما تحصیلات تکمیلی دارند پیگیری می‌شود، قطعا عملیاتی شدن طرح می‌تواند باعث افزایش و کارآمدی بیشتر این سربازان باشد.

طهرانی مقدم اظهار داشت: طرح مالیات عادلانه APT کاملا کارشناسی شده است و می‌تواند نظام مالیاتی اختلال‌زا در کشور را به یک مالیات‌ستانی مطلوب تبدیل کند. چرا که این طرح هم مطالبه مردم و هم می‌تواند مطالبه دولت باشد. دولت با مالیات عادلانه می‌تواند عوارض بیشتر بدون نارضایتی دریافت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نامزد دور دوم انتخابات مجلس با اشاره به بحث صیانت از فضای مجازی بیان کرد: اساسا سیاست گذاری کشورمان در حوزه فیلترینگ، سیاست گذاری فرآیندی نبوده است و مقطعی دیده شده است.

وی افزود: در بحث دوگانه فیلتر- وی‌پی‌ان، به هر دلیلی فیلترینگ درحال انجام است ولی نمی‌توان فروش وی‌پی‌ان را توجیه کرد و فروش آن غیر قانون است. باید طرح جامعی در خصوص فیترینگ ارائه شود تا جایگاه فیلترینگ را مشخص کند. مردم از دوگانه رفتار کردن در بحث فیلتر- وی‌پی‌ان اذییت می‌شوند.

وی تصریح کرد: براساس سوگند شفافیت که نماینگان مجلس ادا می‌کنند، اگر در حین نماینده بودن از سوی نهاد های نظارتی خلاف آن ثابت شود رد صلاحیت و از نمایندگی ساقط خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طهرانی مقدم گفت: برای اینکه بتوانیم ارزش‌های خود را در جامعه نهادینه کنیم، باید از یک مسیر و فرآیند بین نسلی حرکت کنیم.

وی گفت: جز در سربرگ مکاتبات دولتی، بنرهاو برنامه های تلویزینی در تبلیغ شعارهای سال، اتفاق موثری در جهت جهش تولید و رفع موانع تولید انجام نشده است.

طهرانی مقدم افزود: با حسن مدیریت و حسن نظارت نمایندگان بر عملکرد دولت بدون مماشات، می‌توانیم بهره‌وری را در اجرای برنامه ها افزایش داده و اثر تحریم‌های خارجی و وسوسه‌های شیطان را بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب، به صفر برسانیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طهرانی مقدم در ادامه گفت: دعوای ما گام دومی‌ها حل کردن مشکلات مردم است. دعوای ما تعیین رئیس مجلس، سمت‌ها و کمیسیون‌ها نیست. رئیس مجلس باید در جایگاه سخن‌گو مصوبات مجلس را بیان کند، رئیس مجلس هم یک نماینده است که باید به حوزه‌ی انتخابیه خود پاسخ‌گو باشد.

وی افزود: آیین نامه‌ی مجلس نباید به سمتی برود که اختیارات رئیس مجلس فراتر از معمول و خاص باشد. اختیارات رئیس مجلس باید در راستای پیگیری به حق رهبر انقلاب که مطالبات مردم است به کارگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • طهانی مقدم: طرح سربازی حرفه ای باعث افزایش کارآمدی سربازان می‌شود + فیلم
  • لایحه‌ مالیاتی دولت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • برنامه رتبه بندی معلمان از افتخارات مجلس یازدهم است
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟