Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی حسینی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود نخستین سینمای روباز منطقه غرب کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج راه اندازی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای پردیس سینمایی بهمن سنندج در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی در این شهر، گفت: این سینمای روباز برای نخستین بار در منطقه غرب کشور و با ظرفیت ۴۰ صندلی تا خرداد ماه سال ۱۳۹۹ راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بهمن سبز با اشاره به راه اندازی سه سالن دیگر در پردیس سینمایی بهمن سنندج، گفت دو سالن ۳۰ تا ۴۰ نفره و یک کافه سالن ۱۰۰ نفره از دیگر اقدامات در راستای توسعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به شمار می رود.

وی با اشاره به این که پردیس سینمایی بهمن سنندج یکی از بهترین پردیس های سینمایی سطح کشور است، گفت: با راه اندازی این ۴ سالن جدید پردیس سینمایی بهمن سنندج به یکی از مجهزترین و بهترین پردیس‌ها در سطح کشور با ۷ سالن مجزای سینما تبدیل می شود.

حسینی با اشاره به اینکه صندلی های سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز تا سال آینده تعویض می شود، گفت: در راستای ارتقاء خدمات ارائه شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج سالن های ۲ و ۳ این مجموعه نیز در کمترین زمان ممکن بازسازی و نوسازی می شوند.

وی از آمادگی بهمن سبز در راستای ایجاد سالن سینما در سایر شهرستان‌های استان کردستان، عنوان کرد: موسسه بهمن سبز به عنوان یکی از زیر مجموعه های حوزه هنری انقلاب اسلامی آمادگی دارد تا در کنار کمک‌های مسئولان و مدیران استانی زمینه برای راه اندازی سالن سینما در سایر شهرستان‌های استان کردستان را فراهم کند.

مدیرعامل بهمن سبز افزود: خوشبختانه از صبح روز دوشنبه پنجم اسفند ماه به صورت رسمی کار بازسازی و راه‌اندازی پردیس سینمایی استقلال در شهر سقز آغاز می‌شود و انتظار داریم که این پردیس تا پایان شهریور سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

وی از آمادگی موسسه بهمن سبز در راستای راه اندازی سینما در سایر شهرهای استان کردستان خبر داد و گفت: در صورتی که مسئولان استانی نیز همکاری کنند ما آمادگی داریم حداقل در دو شهرستان دیگر استان نیز  سالن سینما راه اندازی کنیم.

در جریان برگزاری این نشست خبری رئیس هیئت مدیره موسسه بهمن سبز و همچنین رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه و تقویت فعالیت های سینمایی در استان کردستان را ارائه کردند.

کد خبر 4861439

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان موسسه بهمن سبز سینما بهمن انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان راهپیمایی 22 بهمن قزوین شیراز بیرجند پردیس سینمایی بهمن سنندج استان کردستان راه اندازی بهمن سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود