Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@02:28:42 GMT

برادرم به دوست دخترم فحاشی کرد او را کُشتم!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۵۲۰

برادرم به دوست دخترم فحاشی کرد او را کُشتم!

فحاشی پسر جوان به دختر مورد علاقه برادرش، مرگ او را رقم زد.    به گزارش «ایران»، ساعت ۲:۳۰ ظهر ۳ اسفند پسر جوانی با پلیس تماس گرفته و از درگیری با برادر بزرگترش خبر داد. به دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد راهی محل شدند. پسر ۳۱ ساله ادعا کرد برادر بزرگترش که معتاد است به دوست دختر او توهین و فحاشی کرده و او نیز کتکش زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حین پدر وی برای میانجیگری به مقابل در خانه آمد. در حالی که مأمور پلیس با پسر جوان در حال گفتگو بود، ناگهان پسر بزرگتر، از پشت پنجره آشپزخانه در طبقه اول شروع به فحاشی به برادرش کرد. پسر جوان نیز عصبانی شد و به داخل خانه رفت و در را به روی پدرش و مأموران بست. بلافاصله مأمور پلیس و پدرش با شکستن شیشه وارد خانه شدند، اما با بدن نیمه جان پسر بزرگ که زخمی شده بود مواجه شدند.
سرهنگ علیرضا یوسف وند، رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد گفت: با دستگیری برادر کوچک‌تر پسر مجروح به بیمارستان منتقل شد، اما جان باخت.
متهم ۳۱ ساله در تحقیقات اولیه گفت: با برادرم درگیر شده بودم و با تلاش خانواده‌ام این درگیری پایان یافت. من داخل کوچه بودم که ناگهان برادرم پنجره را باز کرد و از بالا به دوست دختر من فحاشی کرد.   از حرف‌های او به شدت ناراحت شدم و با عجله وارد خانه شدم. برادرم یک نیمچه قمه دستش بود. آن را از دستش گرفتم و به او ضربه‌ای زدم که باعث قتل او شد. با اعتراف متهم به قتل به دستور بازپرس جنایی، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟

عصر چهارشنبه ۵ اردیبهشت امسال خانواده‌ای با تماس با کلانتری ۱۱۶ مولوی از ربوده شدن کودک ۳ ساله شان توسط یک زوج موتورسوار خبر دادند.

با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی و تحقیقات ویژه وارد عمل شدند. کاراگاهان در گام نخست تحقیقات به سراغ برادر هشت ساله کودک ربوده شده رفتند، پسربچه به ماموران گفت: همراه برادرم به مغازه سوپرمارکتی رفته بودم برادرم بیرون از مغازه بود و زمانی که از مغازه خارج شدم اثری از برادرم نبود و فقط در آن لحظه یک زن و مرد موتورسوار را دیدم که به سرعت از من دور شدند که احتمال می‌دهم آنها برادرم را ربوده باشند.

کاراگاهان در این مرحله با توجه به ادعای هشت سالعه دوربین‌های مدار بسته را مورد بازبینی قرار دادند و تصویر پسر بچه ۳ ساله به دست آمد و در پایش‌های دوربین به دوربین به زن جوانی در منطقه راه آهن رسیدند که به سراغ این پسر بچه ۳ ساله می‌روند.

ماموران در ادامه با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی زن جوان شده و زمانی که به سراغ وی می‌رود عنوان می‌کند که این کودک ۳ ساله در حالی که گریه می‌کرد در خیابان دیدم و متوجه شدم خانه شان را گم کرده است و، چون آدرسی از خانه همراهش نبود او را تحویل کلانتری رازی دادم.

همین سرنخ کافی بود تا کودک گم شده که عنوان شده بود ربوده شده است در کلانتری رازی شناسایی و به آغوش گرم خانواده بازگردد.

سرهنگ نثاری معاون دایره جنایی تهران با تائید این خبر به رکنا گفت: ماجرا کودک ربایی در جنوب تهران ادعایی اشتباهی از سوی کودک هشت ساله بوده و هیچ آدم ربایی صورت نگرفته و پسر بچه سه ساله گم شده بود که با تلاش همکاران ما در پلیس آگاهی تهران به آغوش خانواده بازگردانده شد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان