Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:01:18 GMT

واکنش روزبه چشمی به گل آفساید استقلال

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۸۱۹

روزبه چشمی پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در خصوص اینکه ذوب‌آهنی‌ها گفته‌اند استقلال شانسی و با اشتباهات داوری پیروز شد، گفت: فکر می‌کنم دیدار بدون تماشاگر، باعث شد بازی بار فنی نداشته باشد. باید فکری به حال این موضوع کنند و اگر قرار است به خاطر کرونا تماشاگر نیاید، پس برای بازیکن، کادرفنی و اصحاب رسانه هم خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است اگر شرایط اینگونه است، بازی‌ها را لغو کنند. این بازی فقط برای ما سه امتیاز داشت و ما از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم.

اخبار ورزشی- وی در واکنش به آفساید بودن گل اول استقلال که توسط دانشگر به ثمر رسید، اظهار داشت: صحنه‌ها را ندیدم. نه گلی که برای ذوب آهن آفساید اعلام شد و نه گلی که محمد دانشگر زد را ندیده‌ام. شاید ۲۰ بار علیه ما داوری اعلام شد، یک بار هم اینطور شد. شاید بیش از ۲۰ بار تیم‌های دیگر ما را شانسی برده‌اند. نمی‌دانم کارشناسان چه گفته‌اند، اما آن‌ها احتمالاً صحنه‌ها را دیده‌اند و این را گفته‌اند که به آن احترام می‌گذاریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره شانس استقلال برای موفقیت در ادامه لیگ، خاطرنشان کرد: نیم فصل دوم است و نیم فصل اول تیم‌ها شناختی ندارند. به خصوص در لیگ ایران امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم خیلی سخت است. تیم‌ها برای برد و مساوی می‌آیند تا امتیاز بگیرند. تیم ما بازی خودش را انجام می‌دهد و شاید یک روز ما هم آماده نباشیم. در شرایطی به این بازی آمدیم که چند بازیکن ما سرما خورده بودند و مصدومان‌مان هم به این بازی نرسیدند. امیدوارم زودتر بازیکنان مصدوم ما آماده شوند.

روزبه چشمی در واکنش به این مسئله که آیا مشکلات این باشگاه و بازیکنان حل شده است یا نه، گفت: همه تلاش می‌کنند، اما اینکه کاملاً مرتفع شده باشد، خیر. تا زمانی که مشخص نشود مدیرعامل کیست و چقدر مسئولیت دارد، وضعیت همین است. هر کسی به اندازه مسئولیت خودش تلاش می‌کند و مدیرعامل باید تصمیم گیری کند. همه منتظر هستند تا مدیرعامل انتخاب شود که تکلیف تیم را بدانیم و بهتر است زودتر تکلیف مدیرعامل و هیئت مدیره مشخص شود.

وی در مورد اینکه اگر ماجرای کرونا ادامه داشته باشد و باعث برگزاری مسابقات بدون تماشاگران شود تکلیف چه خواهد بود، اظهار داشت: اسم این را میزبانی نمی‌گذارند. با ذوب‌آهن هر کجا بازی می‌کردیم فرقی نمی‌کرد. هم حق هواداران‌مان ضایع می‌شود و هم حق تیم‌های میزبان. اینکه ماجرای کرونا را کنترل کنند تا بیماری بیشتر نشود، کار خوبی است، اما برگزاری بازی بدون تماشاگر معنا ندارد. به نظرم بازی‌ها را لغو کنند تا این بیماری تمام یا کنترل شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن روزبه چشمی استقلال ذوب آهن روزبه چشمی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟

سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سید در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سید در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می‌کند به وجود بیاید.

به گفته احمدی، این کنسرسیوم با پذیرش این مدل و تفاهم کلی و ابلاغ آن به شبکه سرمایه گذاری، این مقدمات را فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک شهر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس و استقلال از این پس برای دریافت تسهیلات در اولویت بانک شهر قرار دارند، گفت: ما باید بودجه‌ریزی کنیم و با یک مدل درآمد ـ مصارف عمل کنیم. نمی‌خواهیم در قالب تسهیلات کار‌ها را پیش ببریم بلکه بانک‌ها در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند کمک‌های خود را به باشگاه انجام دهند. باشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. این شامل درآمد‌های پایدار و بودجه‌هایی در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

احمدی درباره برنامه بانک شهر برای پوشش بدهی حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی هریک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هنوز صورت‌های مالی دیده نشده و مدلی که کنسرسیوم می‌خواهد تشکیل شود و مدل درآمدی باشگاه را بتواند فراهم کند تعیین نشده است. انشاءالله در دستور جلسه هفته آینده کنسرسیوم بانکی با شفاف شدن این مسائل موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر درباره نحوه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از این به بعد گفت: طبق مصوبه شورای پول واعتبار بانک‌ها مکلفند در قالب مدیریت ـ پیمان یا سایر روش‌ها مدیریت باشگاه را واگذار کنند. البته این تناقضی با سیاست گذاری و عضو هیات مدیره بانک‌ها در باشگاه پرسپولیس ندارد. از طرف بانک‌ها باید نظام تامین مالی تعیین شود و اولویت این است که مدیریت باشگاه را به شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، سازمان ورزش را دارد و دیگر ظرفیت‌ها را دارد می‌تواند آن‌ها را به خدمت باشگاه بیاورد. در اولویت کنسرسیوم طبق توافقی که انجام شده مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس