Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزنامه امروز (یکشنبه) افزود: منابع نزدیک به حزب الله گفته اند که در ایتالیا و فرانسه هم ویروس کرونا انتشار یافته، پس چرا درخواست توقف و تعلیق پرواز هواپیماهای لبنان به کشورهای یاد شده مطرح نمی شود.

اخبار سیاسی - جمهوریت به نقل از این منابع و بدون ذکر نام آن ها، نوشت: انتظار می رود ظرف ۲ هفته آینده شمار کشورهایی که گرفتار ویروس کرونا شوند به عدد ۶۳ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا مطلوب و منطقی است که لبنان خود را منزوی و از کشورهای جهان جدا و قطع ارتباط هوایی بکند.

وزیر بهداشت لبنان عصر دیروز در نشست خبری در بیروت گفت: در تماس با سفیر لبنان در ایران تصمیم مقام های بیروت برای معاینه همه مسافران ایران به لبنان قبل از ورود به هواپیما به وی ابلاغ شد.

«حَمَد حسن» گفت: تاکنون تصمیم به تعلیق پروازهای ورودی و خروجی لبنان گرفته نشده و این تصمیم و اقدام در حیطه اختیارات هیات وزیران لبنان است.

وزیر بهداشت لبنان درباره توقف پروازها به ایران گفت: ما اقدام های پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار کرونا در لبنان انجام داده ایم تا نیازی به توقف پروازها نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: بیستم ماه جاری میلادی (اول اسفند ماه) نخستین مبتلا به ویروس کورونا در هواپیمای مسافرتی ماهان، پرواز تهران – بیروت، تشخیص داده شد و اکنون خانم «تغرید صقر» شهروند ۴۵  ساله لبنانی که مبتلا به کرونا است، در بیمارستان "رفیق حریری" بستری است.

هم چنین شیخ «حسن شریفه» رییس دفتر حج و اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان گفت: جلوگیری از سفر زایران لبنان به کشورهایی که در آن ها ویروس کرونا منتشر شده از اختیارات دولت این کشور است.

این مجلس در بیانیه ای که امروز در بیروت منتشر شد، تاکید کرد: تصمیم به توقف یا تعلیق تورهای زیارتی به ایران ، سوریه، عراق و عربستان به لحاظ موضوعی جزو وظایف دولت لبنان است.

دولت لبنان دیروز در کاخ نخست وزیری در بیروت تشکیل جلسه اضطراری داد و ۱۱ مصوبه برای پیشگیری از بیماری کرونا و گسترش آن در لبنان تصویب و به وزارت خانه ها، نهادها و دستگاه های مربوط برای اجرا، ابلاغ کرد.

ظرف یک ماه گذشته ۲ هزار و ۲۳۵ شهروند چینی و چند شهروند کشورهای کره جنوبی، ایتالیا و ایران در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا بیروت وزیر بهداشت لبنان لبنان بیروت حزب الله لبنان بیماری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

برخی هواداران بایرن مونیخ مخالف حضور رالف رانگنیک در این باشگاه هستند

طرفداری | پس از تمدید قرارداد ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان با بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به اولویت اول بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه در فصل آینده شده است.

با این حال در مونیخ همه موافق حضور این سرمربی 65 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ نیستند و گویا برخی از هواداران باواریایی‌ها طی این روزها به وضوح مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده‌اند.

تا بعد از ظهر پنج‌شنبه، بیش از 7,500 هوادار طوماری را امضا کرده‌اند که از توماس توخل درخواست شده در این باشگاه بماند. این کارزار از روز دوشنبه با عنوان «ما توماس توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک» آغاز شد.

البته توخل عملکرد قابل قبولی در دوران حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها نگذاشته اما توجیه طرفداران این است که او توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و از سال 2020 تاکنون، بایرن موفق نشده بود به این مرحله برسد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

در کنار درخواست هواداران، شایعاتی نیز درباره احتمال ماندن توخل در بایرن منتشر شدند اما هر دفعه به شکل‌های مختلف تکذیب شدند و به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ماندن توخل در بایرن مونیخ وجود داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی