Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است که امکان دارد به دلیل بیماری کرونا مسابقات تیم های ایرانی لغو شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  طبق شنیده‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده در صورت گسترش ویروس کرونا در کشورمان، احتمال دارد مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برای 4 باشگاه ایرانی لغو شود و به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کنفدراسیون فوتبال آسیا که به دلیل مسائل امنیتی نه‌تنها مسابقات پلی‌آف استقلال و شهرخودرو را در کشور ‏ثالث برگزار کرد، بلکه مسابقات خانگی تیم‌های ایرانی را هم به دور برگشت مسابقات موکول کرد که در صورت ‏تأیید ایران از نظر امنیتی میزبان خواهیم بود.



اما حالا دردسر تازه برای فوتبال ایران لغو مسابقات لیگ به دلیل کرونا است اتفقای که عملا نه‌تنها بحث ‏میزبانی در بازی‌های آسیایی را به خطر می‌اندازد،‌ بلکه ممکن است باعث گرفتن میزبانی تیم‌ملی از هنگ‌کنگ ‏در مقدماتی جام‌جهانی شود. از آن طرف هم اگر کرونا به شکلی جدی در کشور گسترش پیدا کند،‌ هیچ چاره‌ای جز تعطیلی و به ‏تعویق انداختن مسابقات بر خلاف میل باطنی نخواهد بود.‏

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که توافقات در حال انجام است تا با وزارت ورزش برای حق پخش به نتیجه برسند و در شش ماه آینده این اتفاق رقم خواهد خورد و آئین نامه تقدیم دولت خواهد شد.

جبلی در ابتدای صحبت های خود گفت: تبریک صمیمانه می‌گویم به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس، آرزویی که پس از سالها اتفاق افتاد و می‌خواهم این مژده را به همه هواداران ورزش بدهم که در حال تدوین آئین‌نامه ای هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهیم کرد.

جبلی اعلام کرد که برای حق پخش مسابقات تلوزیونی در حال توافق با وزارت ورزش هستند و گفت: بر اساس برنامه هفتم حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که ما و وزارت ورزش آئین نامه ای را برای تعیین تکلیف حق پخش تقدیم دولت بکنیم و روی پیشنهاد مشترک ما توافق داریم با وزارت ورزش و فکر می‌کنم که این اتفاق رقم بخورد و تکلیف حق پخش مشخص شود.

جبلی همچنان ابراز امیدواری کرد که در سال جاری و مسابقات فصل آینده فوتبال ایران تمام مسابقات فوتبال در استان های مختلف با تجهیز شدن واحدهای سیار با کیفیت HD و کارگردانی بهتر به مرحله پخش برسد.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد