Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام نظامی روس، انتشار اطلاعاتی مبنی بر اینکه گویا نیروهای هوا-فضای روسیه به کاروان نظامی ترکیه حمله کرده و مانع از ورود آن به منطقه مسکونی البریه در استان ادلب سوریه شده را جعلی خواند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، یک منبع آگاه نظامی روسی، انتشار اطلاعاتی مبنی بر اینکه گویا نیروهای هوا-فضای روسیه با حمله به کاروان نظامی ترکیه، آن را متوقف کرده و مانع  از ورود این کاروان به منطقه مسکونی البریه در استان ادلب (سوریه) شده را، جعلی نامیده و چنین مسئله‌ای را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این چنین اطلاعاتی در برخی کانال‌های تلگرام ظاهر شده بود. 

مقام نظامی روس در باره صحت این داده‌ها گفت: «خیر، این خبر جعلی است.»

در اوایل ماه فوریه، اوضاع در منطقه کاهش تنش ادلب به شدت وخیم شد شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که ارتش روسیه و ترکیه اقدام دیگری برای برقراری آتش بس انجام دادند، ولی گروه‌های تروریستی که در این منطقه حضور دارند، فقط بر شدت حملات خود به سایر مناطق و مواضع نیروهای دولتی افزودند. بعد از آن، "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهوری ترکیه آمادگی آنکارا برای استفاده از تمام توان نظامی این کشور در صورت عملیات نظامی ارتش سوریه در استان ادلب را اعلام کرد.

سوریه| ادامه پیشروی ارتش در حومه ادلبادامه عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه در ادلب و حلب/ انهدام مقرها و ادوات با ضربات موشکیرایزنی دیپلمات‌های روسیه و ایران درباره اوضاع ادلب

اردغان چند روز قبل گفت که شروع یک عملیات نظامی جدید ترکیه در ادلب "فقط به زمان بستگی دارد" و تمام مقدمات اجرای آن دیگر انجام است. ترکیه برای این منظور نیروها و تجهیزات نظامی مضاعفی به منطقه اعزام کرده است.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه اخبار "روسیه" سوریه اِدلب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه اخبار روسیه سوریه ترکیه اخبار روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند